اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی خبر داد

چاپ 142 عنوان مقاله دانشگاه آزاد خوی در مجلات معتبر

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی از انتشار 142 عنوان مقاله در مجلات معتبر دنیا در دو سال اخیر خبر داد.

چاپ 142 عنوان مقاله دانشگاه آزاد خوی در مجلات معتبر

محبوب مهدویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی رشد علمی و تحقیقاتی این دانشگاه در عرصه‌های مختلف علمی را ستودنی ارزیابی کرد و اظهار داشت: در دو سال گذشته 142 عنوان مقاله توسط اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه در مجلات معتبر دنیا و ISI به چاپ رسیده که نسبت به سنوات گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی تعداد کتاب‌های چاپ شده توسط واحد انتشارات این دانشگاه را 12 عنوان کتاب اعلام کرد و افزود: چهار نسخه از کتب درسی در زمینه‌های علوم تربیتی و فنی و مهندسی است که زیر چاپ است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد خوی همچنین از برگزاری 11 کارگاه علمی توسط اساتید و انجمن‌های علمی دانشجویی خبر داد و گفت: اکثر کارگاه‌های علمی که در سطح دانشجویی برگزار شده بعضا از نظر علمی همپای کارگاه‌های اساتید و اعضای هیئت علمی بود.

مهدویان با بیان اینکه این واحد موفق به اخذ فعالیت مرکز رشد از وزارت علوم شده و حدود 10 شرکت در این واحد مستقر است، اظهار داشت: از جمله فعالیت‌ها و افتخارات کسب شده در سطح ملی و بین‌المللی می‌توان به کسب رتبه دوم جهانی دانشجویان این واحد در مسابقه سازه‌های پل ماکارونی در سال 1390 در کشور مجارستان و موفقیت شرکت اعزامی مرکز رشد خوی در جشنواره از علم تا عمل معاونت پژوهشی و فناوری ریاست جمهوری و کسب رتبه اول سازه‌های پل ماکارونی در سال 1392 اشاره کرد.

انتهای پیام/61009/ع20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول