اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماهه سال 92 انجام شد

پرداخت جهیزیه به 69 نوعروس بهشهری

مدیر کمیته امداد شهرستان بهشهر از پرداخت جهیزیه به 69 نوعروس این شهرستان طی 9 ماهه امسال خبر داد.

پرداخت جهیزیه به 69 نوعروس بهشهری

سید موسی عمادی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر، اظهار داشت: یکی از اقدامات ماندگار و قابل توصیف کمیته امداد، طرح تامین جهیزیه و پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان زیر پوشش این نهاد و یا موردی است.

وی افزود: با برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده و آموزه‌های دینی ویژه زوج‌های جوان، آمار طلاق در بین کسانی که زیرپوشش نهاد مقدس کمیته امداد هستند، نزدیک صفر است.

مدیر کمیته امداد بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار 9 ماهه سال‌جاری در پرداخت هزینه تامین جهیزیه، گفت: در این مدت، به 62 نوعروس بهشهری جهیزیه کامل تقدیم شد که 17 نفر آن‌ها از ایتام بودند.

وی در ادامه، بیان داشت: سه کمک جهیزیه به زنان بی‌سرپرست که ازدواج مجدد داشتند و چهار سری جهیزیه موردی و هدیه ازدواج هم به چهار مددجو، تقدیم شد.

عمادی، در پایان گفت: در مجموع، در این مدت  129 میلیون تومان جهیزیه و سایر کمک‌های پرداختی به نوعروسان داشتیم که 109 میلیون تومان آن از محل بودجه و 20 میلیون تومان هم از محل کمک‌های مردمی و درآمدهای محلی تامین شده است.

انتهای پیام/86001/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول