اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 110 میلیارد ریال

سیستم گرمایشی مدارس مازندران استانداردسازی می‌شود

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران از استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس مازندران با اعتبار 110 میلیارد ریالی خبر داد.

سیستم گرمایشی مدارس مازندران استانداردسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، قربانعلی شیرزاد در بازدید از مدارس رامسر اظهار داشت: 1800 کلاس استان به بخاری تابشی و 7 هزار و 169 کلاس استان به سیستم‌های حرارتی مرکزی و پکیج مجهز می‌شوند.

شیرزاد بیان داشت: امسال در سایه همدلی دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه بند 9-3 به ازای مصرف یک متر مکعب گاز خانوار 100ریال افزایش که از این محل در کشور تاکنون 1000 میلیارد ریال محقق که سهم مازندران 110 میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: در این راستا تمامی مدارس زیر سه  کلاس که از سیستم گرمایشی نفتی یا گازی استفاده می‌کنند، بخاری برقی تابشی جایگزین نصب می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران با بیان این که تعداد بخاری‌های تابشی مدارس زیر سه کلاس استان 1800 عدد است، گفت: برای مدارس بیش از سه کلاس نیز که تعداد آن هفت هزار و 169 کلاس است به سیستم‌های حرارتی مرکزی و پکیج مجهز می‌شوند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون 280 پروژه نیمه‌کاره در بخش‌های مختلف فصل آموزش و پرورش، سالن‌ها و استخرهای ورزشی و کانون‌های فرهنگی تربیتی در دست اجرا است که برای تکمیل آن 1200 میلیارد ریال مورد نیاز است.

شیرزاد با بیان آن که مازندران در زمینه مشارکت خیران مدرسه ساز جایگاه سوم کشور را دارد افزود: در پانزدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز مازندران خرداد ماه سال‌جاری خیران استان 450 میلیارد ریال تعهد کردند که تاکنون 60 درصد محقق و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد رشد داشته است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران افزود: در دهه فجر امسال نیز 12 پروژه در قالب 94 کلاس با زیر بنای 11 هزار و 905 متر مربع با اعتبار 63 میلیارد ریال در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/2296/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول