اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از سال‌ها انتظار

تخریب 8 هکتار بافت فرسوده شهرآباد به پایان رسید

با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر شهرآباد، تخریب 8 هکتار بافت فرسوده این شهر پایان یافت.

تخریب 8 هکتار بافت فرسوده شهرآباد به پایان رسید

غلام‌عباس یعقوبی شهردار شهرآباد در حاشیه اتمام تخریب این بافت به خبرنگار فارس گفت: با گذشت کمتر از دو ماه از آغاز به‌ کار، مهم‌ترین دغدغه مردم و بسیاری از اهالی این شهر مورد توجه جدی شهرداری قرار گرفت.

یعقوبی افزود: بر این اساس و با برگزاری جلسه با 35 نفر از مالکین محدوده و جلب رضایت و همچنین رفع نگرانی آنان، عملیات تخریب فاز اول بافت فرسوده طی روزهای اخیر به مساحت 8 هکتار با حضور جمعی از اهالی و رئیس شورای اسلامی شهرآباد آغاز شد.

وی افزود: وجود این بافت تقریباً خالی از سکنه، علاوه بر این که موجب آزردگی خاطر معدود ساکنان محل و آلودگی‌های زیست محیطی شده بود، از سوی دیگر دسترسی در مواقع بحران به این محدوده نیز با مشکل مواجه شده بود.

یعقوبی تصریح کرد: یکی از مناطق آسیب‌پذیر شهرآباد همین بافت فرسوده است که امیدواریم تخریب این بافت، نقطه شروع خدمات‌رسانی به این محدوده از جمله جدول‌گذاری، بلوک‌بندی و اعطای پروانه ساخت رایگان در قالب طرح‌های تشویقی باشد.

یعقوبی با اشاره به قرار گرفتن مسجد جامع و تاریخی در محدوده این بافت ابراز امیدواری کرد: با همکاری بیش از پیش اهالی روند توسعه، نوسازی و جوان‌سازی و همچنین ادامه تخریب فاز دو این مجموعه بزودی آغاز شود.

بسیاری از اهالی محدوده بافت فرسوده شهرآباد از این اقدام مناسب شهرداری و شورای اسلامی و همچنین پیگیری خبرنگار فارس در این خصوص قدردانی کردند.

انتهای پیام/2202/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول