اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هر ماه صورت می‌گیرد

اهدای 90 هزار سی سی خون توسط مردم لامرد

سرپرست پایگاه انتقال خون لامرد گفت: ماهانه بیش از 90 هزار سی سی خون از سوی مردم نوع‌دوست لامرد به نیازمندان خونی اهدا می‌شود.

اهدای 90 هزار سی سی خون توسط مردم لامرد

عبدالله حیدری پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد با اشاره به راه‌اندازی پایگاه انتقال خون از اول آبان ماه سال جاری در این شهرستان اظهار داشت: از اول آبان ماه سال جاری به صورت منظم و در روزهای چهارشنبه هر هفته خون‌گیری از مردم نوع‌دوست لامرد انجام می‌شود.

سرپرست پایگاه انتقال خون لامرد ادامه داد: ماهانه بیش از 90 هزار سی سی خون از سوی مردم نوع‌دوست لامرد به نیازمندان خونی اهدا می‌شود. سیستم کامپیوتری در پذیرش، معاینه، خون‌گیری، سیستم دیتا پایگاه انتقال خون لامرد و دستگاه شیکر نصب و راه‌اندازی شده است. به دلیل محدویت‌های زمان خون‌دهی جوابگوی تمام اهداکنندگان خونی نیستیم.

وی در مورد راه‌اندازی ثابت پایگاه انتقال خون لامرد نیز گفت: پیگیریهای لازم از سوی مسئولان استانی و نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در مورد ثابت شدن پایگاه انتقال شهرستان لامرد در حال انجام است.

سرپرست پایگاه انتقال خون لامرد در ادامه سخنان خود خواستار انجام خون‌گیری از ساکنان در مراکز بخش‌ها و دهستان‌ها به صورت سیار شد و ابراز داشت: انجام خون‌گیری در دو روز از هفته در پایگاه انتقال خون لامرد به صورت ثابت بسیار ضروری است.

حیدری پور ابراز داشت: حاج احمد نجار خیراندیشی که ساختمان پایگاه انتقال خون لامرد را احداث کرده است نسبت به تامین بخشی دیگر از امکانات پایگاه انتقال خون این شهرستان قول مساعدت داده است.

انتهای پیام/2448/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول