اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تصویب اعتبار برای ساخت پایگاه مرکزی انتقال خون در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد از تصویب اعتبار لازم برای ساخت پایگاه مرکزی انتقال خون در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

تصویب اعتبار برای ساخت پایگاه مرکزی انتقال خون در کهگیلویه و بویراحمد

رستم حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: از این که می‌بینم استاندار جدید و معاونین وی از جمله معاون عمرانی دیدگاهی کاملاً مثبت و آینده‌نگر نسبت به انتقال خون در استان دارند به سهم خود به عنوان مسئول این دستگاه از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

وی گفت: استاندار و معاون عمرانی برای تکمیل پروژه‌های انتقال خون استان آماده همکاری با ما هستند و به لطف حمایت‌های استاندار و سایر معاونین وی، اعتباری برای ساخت مرکز انتقال خون مرکز استان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با اشاره به این که از حجت‌الاسلام بزرگواری نماینده پیگیر کهگیلویه برای ساخت مرکز انتقال خون شهر دهدشت استمداد می‌طلبیم، خاطرنشان کرد: معاون برنامه‌ریزی استاندار نیز می‌تواند در این راه یاور انتقال خون برای پیگیری و تصویب اعتبارات باشد.

حسن‌زاده از آمادگی این دستگاه برای خدمات‌رسانی در روزهای بحرانی گفت و افزود: برای مثال همزمان با بارش برف سنگین اخیر و حوادث احتمالی که ممکن است از این رهگذر ایجاد شود ما آمادگی کاملی برای خدمات‌رسانی بی‌وقفه داریم.

وی بیان کرد: در انتقال خون همواره ذخیره خون برای 10 روز وجود دارد و با توجه به این که ذخیره پلاکت در مدت 5 روز امکان‌پذیر است و در چند روز اخیر با تعطیلات روبرو بودیم امروز پنج‌شنبه همکاران ما بر سر کار خود حاضر شدند و توانستیم با خون‌گیری پلاکت مورد نیاز استان را تأمین کنیم.

مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از اقدامات خوب در طول سال‌جاری را راه‌اندازی مرکز انتقال خون گچساران دانست و یادآور شد: با راه‌اندازی این مرکز، مشکل بیماران ما در این شهرستان و همچنین شهر دهدشت برطرف شد و حتی می‌توانیم در صورت نیاز به استان‌های همجوار از جمله بوشهر و خوزستان خون اهدا کنیم.

این مسئول با ذکر این مطلب که توجه به انتقال خون نشان دهنده آینده‌نگری مسئولان در مواجهه به هرگونه بحرانی است از رویکردی که هم اکنون در میان مسئولان در این خصوص وجود دارد قدردانی کرد و گفت: ما نیز به نوبه خود در رفع مشکلات از جمله برطرف کردن نیاز به فضاهای فیزیکی رایزنی‌های خود را در سطوح کشوری و استانی ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/2571/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول