اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

پایگاه انتقال خون سراب در هاله‌ای از ابهام

استانداری آذربایجان‌شرقی در آزمون استخدامی اخیر تعدادی نیروهای تخصصی را با هدف راه‌اندازی پایگاه انتقال خون در سراب مورد پذیرش اولیه قرار داده بود اما با آغاز به کار دولت جدید ادامه پروسه استخدام متوقف شد.

پایگاه انتقال خون سراب در هاله‌ای از ابهام

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از بیمارستان امام خمینی سراب در جمع پزشکان و مسئولان بخش‌های بیمارستان اظهار کرد: با توجه به مصرف بالای خون و فرآورده‌های خونی در سراب و قرار گرفتن این شهر در شاهراه اتصالی بین استان آذربایجان‌شرقی و استان‌های شمالی کشور ایجاد پایگاه ثابت انتقال خون در شهرستان سراب ضروری است.

صومی وعده داد: پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام خواهد داد.

قائم مقام وزیر بهداشت و درمان در استان در پاسخ به اظهار نظری در مورد کمبود شدید نیروی انسانی در بخش پاراکلینیک بیمارستان امام خمینی سراب تصریح کرد: قبول داریم که پاراکلینیک متناسب با سایر بخش‌های پزشکی از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات پیشرفت نکرده و در این مورد باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

این گزارش حاکی است استانداری آذربایجان‌شرقی در آزمون استخدامی اخیر تعدادی نیروهای تخصصی را با هدف راه‌اندازی پایگاه انتقال خون در سراب مورد پذیرش اولیه قرار داده بود اما با آغاز به کار دولت جدید ادامه پروسه استخدام متوقف و ایجاد انتقال خون در سراب نیز در هاله‌‌ای از ابهام قرار گرفت.

مسئولان اجرایی و حوزه سلامت شهرستان در مکاتبات متعدد آمادگی خود را برای همکاری و بسترسازی برای ایجاد پایگاه انتقال خون در سراب اعلام داشتند.

انتهای پیام/60010/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول