اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون امور طلاب مدیریت حوزه علمیه گلستان

شرایط ثبت نام عمره طلاب و روحانیون اعلام شد

معاون امور طلاب و واحدهای آموزشی مدیریت حوزه علمیه استان گلستان شرایط ثبت نام حج عمره ویژه طلاب و روحانیون در سال 93-92 را اعلام کرد.

شرایط ثبت نام عمره طلاب و روحانیون اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام عباسعلی رضایی صبح امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از شرایط ثبت نام عمره طلاب و روحانیون اتمام پایه دو و اشتغال در پایه سه است.

وی، دارا بودن پرونده تحصیلی در مرکز مدیریت حوزه‎های علمیه و پیشرفت تحصیلی طبق مقررات مرکز را برای ثبت نام حج عمره ضروری دانست. 

معاون امور طلاب و واحدهای آموزشی مدیریت حوزه علمیه استان گلستان خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون علاقه‎مند به ثبت‌نام عمره باید گذرنامه معتبر با اعتبار 10 ماهه از ابتدای بهمن ماه 1392 در اختیار داشته باشند.

رضایی ادامه داد: هزینه عمره براساس درجه کاروان اعلامی از سوی سازمان حج و زیارت تعیین و کاروان‎ها نیز به صورت ویژه مجردی اعزام خواهند شد. 

به گفته وی، زمان اعزام کاروان‎ها توسط ستاد عمره و عتبات اعلام می‎شود.

معاون امور طلاب و واحدهای آموزشی مدیریت حوزه علمیه استان گلستان تاکید کرد: اعزام‎شوندگان به حج عمره در صورت تمایل می‎توانند از تسهیلات بانکی بهره‎مند شوند.

رضایی با بیان اینکه به هر استان برای اعزام طلاب و روحانیون سهمیه اعطاء شده است، گفت: چنانچه تعداد متقاضیان بیش از سقف مجاز باشد افراد اعزامی با قرعه انتخاب می‎شوند. 

وی افزود: اسامی منتخبین برای اعزام به حج عمره تا تاریخ سی‎ام دی‎ ماه جاری از طریق پیامک اطلاع‎رسانی خواهد شد.

معاون امور طلاب و واحدهای آموزشی مدیریت حوزه علمیه استان گلستان زمان ثبت نام حج عمره ویژه طلاب و روحانیون را از پنجم تا هفدهم دی ماه سال‌جاری اعلام و خاطرنشان کرد: ثبت نام برای اعزام باید از طریق سایت نجما به آدرس najma.howzeh.org صورت پذیرد.

به گفته حجت‎الاسلام رضایی، علاقه‎مندان در صورت تمایل می‎توانند با شماره 09390052734 ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/83003/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول