به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجتالاسلام عباسعلی رضایی صبح امروز در گفتوگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از شرایط ثبت نام عمره طلاب و روحانیون اتمام پایه دو و اشتغال در پایه سه است.
وی، دارا بودن پرونده تحصیلی در مرکز مدیریت حوزههای علمیه و پیشرفت تحصیلی طبق مقررات مرکز را برای ثبت نام حج عمره ضروری دانست.
معاون امور طلاب و واحدهای آموزشی مدیریت حوزه علمیه استان گلستان خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون علاقهمند به ثبتنام عمره باید گذرنامه معتبر با اعتبار 10 ماهه از ابتدای بهمن ماه 1392 در اختیار داشته باشند.
رضایی ادامه داد: هزینه عمره براساس درجه کاروان اعلامی از سوی سازمان حج و زیارت تعیین و کاروانها نیز به صورت ویژه مجردی اعزام خواهند شد.
به گفته وی، زمان اعزام کاروانها توسط ستاد عمره و عتبات اعلام میشود.
معاون امور طلاب و واحدهای آموزشی مدیریت حوزه علمیه استان گلستان تاکید کرد: اعزامشوندگان به حج عمره در صورت تمایل میتوانند از تسهیلات بانکی بهرهمند شوند.
رضایی با بیان اینکه به هر استان برای اعزام طلاب و روحانیون سهمیه اعطاء شده است، گفت: چنانچه تعداد متقاضیان بیش از سقف مجاز باشد افراد اعزامی با قرعه انتخاب میشوند.
وی افزود: اسامی منتخبین برای اعزام به حج عمره تا تاریخ سیام دی ماه جاری از طریق پیامک اطلاعرسانی خواهد شد.
معاون امور طلاب و واحدهای آموزشی مدیریت حوزه علمیه استان گلستان زمان ثبت نام حج عمره ویژه طلاب و روحانیون را از پنجم تا هفدهم دی ماه سالجاری اعلام و خاطرنشان کرد: ثبت نام برای اعزام باید از طریق سایت نجما به آدرس najma.howzeh.org صورت پذیرد.
به گفته حجتالاسلام رضایی، علاقهمندان در صورت تمایل میتوانند با شماره 09390052734 ارتباط برقرار کنند.
انتهای پیام/83003/ر30/چ3000