اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تاکسیرانی بوشهر خواستار شد

ایجاد مجتمع تعمیرگاهی برای تاکسیرانان بوشهری

مدیرعامل تاکسیرانی بوشهر گفت: به منظور کم‌شدن هزینه رانندگان تاکسی، درصدد هستیم یک مجتمع تعمیرگاهی برای رانندگان تاکسی در بوشهر ایجاد کنیم.

ایجاد مجتمع تعمیرگاهی برای تاکسیرانان بوشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرسول رمضانی شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از رانندگان تاکسی شهر بوشهر اظهار داشت: ایجاد خط ویژه و ترمینال تاکسیرانان از ضروریات شهر بوشهر است چراکه با وجود تردد بیش از حد در بافت قدیم بوشهر ترافیک سنگین در این منطقه ایجاد می‎شود و بر فعالیت و تلاش رانندگان تاکسی تاثیر می‌گذارد بنابراین انتظار داریم تدبیری اندیشیده شود تا خط ویژه تاکسی در بوشهر راه‌اندازی شود.

وی بیان کرد: رانندگان تاکسی انتظار دارند ما خدماتی به آن‌ها بدهیم اما به طور مثال هیچ تعمیرگاهی به نرخ استاندارد حاضر به تعمیر تاکسی نیست و اگر زمینی در اختیار ما قرار داده شود مجتمع تعمیرگاهی ایجاد خواهیم کرد تا هزینه رانندگان عزیز هم کم شود.

مدیرعامل تاکسیرانی بوشهر خاطرنشان کرد: همواره نرخ کرایه تاکسی از مرکز به ما ابلاغ شده در حالی که باید بر اساس نرخ تورم در هر استان تعیین شود، در آینده نزدیک لایحه‌ای در مورد نرخ کرایه تاکسی به شهرداری خواهیم داد و انتظار داریم اعضای محترم شورا در این زمینه با ما همکاری کرده و نر‌خ‌های تعیین شده را مصوب کنند.

رمضانی گفت: با توجه به سن فرسودگی تاکسی که در کشور 10 و در استان بوشهر 5 سال است، از مدیرعامل تاکسیرانی انتظار داریم قیمت تمام شده تاکسی برای متقاضیان در بوشهر کمتر باشد.

وی افزود: رانندگان تاکسی هم باید بیمه تامین اجتماعی باشند اما تامین اجتماعی اعلام کرده باید از طریق تعاونی‌های تاکسیرانی اقدام کنند و در این صورت حق رانندگان تاکسی ضایع می‌شود.

مدیرعامل تاکسیرانی بوشهر گفت: سوختی که برای مناطق جنوبی در نظر گرفته شده با سوخت خودروها در مناطق خوش آب و هوا یکسان است در حالی که در بوشهر تاکسی‌ها در تابستان از کولر استفاده می‌کنند و همین امر موجب افزایش هزینه و سوخت آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول