اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک ماه گذشته

58 آژانس تاکسی تلفنی متخلف در مشهد پلمب شدند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از پلمب 58 باب آژانس تاکسی تلفنی متخلف طی یک ماه گذشته خبر داد.

58 آژانس تاکسی تلفنی متخلف در مشهد پلمب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، هادی عطارزاده طوسی اظهار داشت: از یک ماه گذشته طرح کنترل و نظارت بر فعالیت آژانس‌ها و شرکت‌های حمل و نقل در سطح شهر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: به منظور ساماندهی هر چه بهتر آژانس‌ها و بر اساس توافق‌نامه سازمان تاکسیرانی مبنی بر نظارت آژانس‌های تاکسی تلفنی، این طرح با گشت‌های مشترک پلیس، اماکن و اتحادیه اتومبیل کرایه آغاز شده است.

عطارزاده با اشاره به فعالیت 1300 آژانس موجود در مشهد خاطرنشان کرد: از این تعداد آژانس 350 باب نظارت شده‌اند که 58 مورد به دلیل تخلف پلمب شده و برای 121 مورد نیز اخطاریه صادر شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد اضافه کرد: در این طرح بیش از 2 هزار راننده آژانس نیز که مجوز تاکسیرانی نداشته‌اند، توسط پلیس اعمال قانون شدند.

این مسئول تاکید کرد: طبق این طرح تمامی آژانس‌های تاکسی تلفنی دو ماه فرصت دارند تا نسبت به اخذ پروانه تاکسیرانی اقدام کنند در غیر این صورت از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

عطارزاده در خصوص موارد غیرقانونی که در این طرح بررسی می‎شوند، توضیح داد: هر آژانسی که فاقد مجوز باشد و مقررات در محیط آن رعایت نشود، پلمب خواهد شد.

وی اذعان داشت: تمام خودروهای آژانس باید دارای خط کشی روی کاپوت، آرم، تابلو سقفی آژانس و تاکسی متر باشند و همچنین راننده‌ها نیز ملزم به اخذ مجوز و پروانه تاکسیرانی هستند.

انتهای پیام/2202/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول