اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی به همت سازمان تاکسیرانی بوشهر صورت گرفت

تجلیل از رانندگان تاکسی در بوشهر

در مراسمی که به همت سازمان تاکسیرانی شهرداری بوشهر برگزار شد، 54 راننده تاکسی شهر بوشهر تجلیل شدند.

تجلیل از رانندگان تاکسی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، این مراسم شامگاه جمعه در مجتمع فرهنگی و هنری 9 دیماه بوشهر با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از مسئولان بوشهر و رانندگان تاکسی به همراه خانواده‌هایشان برگزار شد.

شهردار بوشهر در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های رانندگان تاکسی بیان کرد: کسی منکر زحمات رانندگان تاکسی نمی‌شود و کسی نیست که نداند رانندگان تاکسی چقدر زحمت می‌کشند.

سعید آزاد شهرکی تصریح کرد: مسائل و مشکلات رانندگان تاکسی در شهر بوشهر در دستور کار ما قرار گرفته و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

شهردار بوشهر خطاب به رانندگان تاکسی گفت: با روحیه، جدیت، اخلاص، مردم‌داری و همشهری‌مداری به خدمات خود ادامه دهید تا بتوانیم هر روز نسبت به روز قبل شهر آبادتری داشته باشیم.

رئیس شورای شهر بوشهر نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات رانندگان تاکسی در بوشهر گفت: مشکل عمده رانندگان تاکسی در شهر بوشهر سوخت است و انتظار داریم سهمیه سوخت این عزیزان بیشتر شود.

عبدالخالق برزگرزاده اظهار داشت: برگزاری دوره‌های بازآموزی قوانین رانندگی توسط پلیس راهور به منظور آشنایی بیشتر رانندگان با قوانین رانندگی ضروری خواهد بود.

در این مراسم در بخش تجلیل از پیشکسوتان تاکسیرانی بوشهر از محسن نظرزاده، علی‌اصغر خوشابی، شعبان صادرپور و عبدالرسول برازجانی، در بخش رانندگان داوطلب در امدادرسانی به زلزله‌زدگان شنبه از کرامت‌الله دهقانی و قاسم محمدزاده تجلیل شد.

همچنین در ادامه 54 راننده فعال تاکسی شهری بوشهر با دریافت لوح تقدیر تجلیل شدند.

پخش کلیپ با استفاده از چند راننده تاکسی، گفت‌وگو با چند پیشکسوت رانندگی تاکسی در بوشهر، اجرای موسیقی زنده محلی با صدای امیر میرشکاری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول