اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

اجرای 8 پروژه ورزشی در جنوب استان بوشهر

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از اجرای هشت پروژه ورزشی در جنوب استان بوشهر خبر داد.

اجرای 8 پروژه ورزشی در جنوب استان بوشهر

رضا جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: گسترش ورزش و تفریحات سالم در بین جوانان و نوجوانان اهمیت و ارزش زیادی دارد و تلاش می‌کنیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر شاهد اجرای پروژه‌های زیربنایی در حوزه ورزش و جوانان هستیم و احداث سالن‌های ورزشی و ورزشگاه‌ها مورد توجه این اداره کل قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون هشت پروژه ورزشی از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری در جنوب استان عملیاتی و اجرایی شده است.

جمشیدی با بیان اینکه تعداد چهار پروژه در شهرستان کنگان و چهار پروژه نیز در شهرستان عسلویه با شتاب و کیفیت خوبی در دست اجرا است، اضافه کرد: سالن ورزشی چندمنظوره چاه‌مبارک، چمن مصنوعی بیدخون و نخل تقی و زمین ورزشی عسلویه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در شهرستان عسلویه هستند که به زودی تکمیل و راه‌اندازی می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: پروژه‌های در دست اجرای شهرستان کنگان نیز از پیشرفت خوبی برخوردارند و به فضل خدا به زودی راه‌اندازی می‌شوند.

جمشیدی ابراز داشت: شهرستان عسلویه دارای جوانان ورزشکار مستعدی است که در صورت حمایت و پشتیبانی لازم می‌توانند در سطح کشور و در سطوح بین‌المللی بدرخشند.

وی افزود: هزینه کردن در ورزش در واقع سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است و انتظار داریم روز به روز شاهد افزایش فضاهای ورزشی و همچنین افزایش تجهیزات ورزشی در استان به ویژه در مناطق محروم باشیم.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول