اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردیس:

ترویج بدحجابی یکی از اهداف شوم دشمنان است

امام جمعه فردیس گفت: ترویج بدحجابی یکی از اهداف شوم دشمنان است.

ترویج بدحجابی یکی از اهداف شوم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فردیس ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: دشمنان از هیچ ترفندی برای ضربه زدن به این کشور و جوانانش کوتاهی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در این راستا دشمنان برای اینکه بتوانند به اهداف شومشان برسند سرمایه‌گذاری‌های بسیاری را کرده‌اند لذا ما باید در برابر این اهداف شوم دشمنان آگاه باشیم و با هوشیاری تمامی توطئه‌های دشمنان را از بین ببریم.

امام جمعه فردیس با اشاره به 17دی ماه سالروز توطئه شوم برای حذف حجاب توسط رضاخان پهلوی افزود: کشف حجاب یکی از مهمترین توطئه‌های دشمنان در آن زمان بود که توسط دشمن در کشور اجرایی شد، امروز نیز در برخی از جوامع غربی از زن به عنوان تبلیغ کالاها استفاده می‌شود که ارزش زن را بسیار پایین می‌آورد.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: کسانی که عوامل این فتنه بودند باید محاکمه شوند.

وی ادامه داد: این انقلاب و دستاوردهایش به بهای ناچیزی به دست نیامده که بخواهیم این آرمان‌ها را با توطئه و ترفند دشمنان از دست بدهیم لذا ما همیشه در برابر توطئه دشمنان آمادگی مقابله داریم و هرگز اجازه نخواهیم داد که دشمن بتواند به اهداف شومش نزدیک شود.

انتهای پیام/2302/خ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول