اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌جام:

شیعه و سنی تربت‌جام پیرو ولایت حرکت می‌کنند

امام جمعه تربت جام گفت: شیعه و سنی تربت جام پیرو ولایت و درخط اهل بیت حرکت می‌کنند.

شیعه و سنی تربت‌جام پیرو ولایت حرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت جام، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی‎فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تربت جام با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و هجرت و ولادت نبی مکرم اسلام(ص) اظهار داشت: اسلام برای هجرت در زمان لازم اهمیت فراوانی قائل شده و اینکه مبداء تاریخ اسلام هجرت نبوی است دلیل بر اهمیت آن است.

موسوی‌فر افزود: انسان با هجرت درونی و تحول نفسانی بنده خدا می‌شود و درحقیقت تا هجرت درونی نباشد هجرت کافی فایده چندانی ندارد و مهاجر در اسلام باید همراه با هجرت از وطن در درون هم تحول پیدا کند.

وی با اشاره به 19 دی قیام مردم قم علیه رژیم پهلوی درسال 56 بیان داشت: قیام مردم به دنبال احساس یک توطئه جدی علیه مرجعیت شیعه بود و این قیام که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد، پیامش ولایت‌مداری و اظهار محبت نسبت به اهل بیت(ع) بود.

خطیب جمعه تربت جام با اشاره به محبت مردم در 9 دی 88 عنوان کرد: کاروان‌های پیاده اربعین حسینی درکربلای معلی و ایام شهادت امام رضا(ع) درخراسان درحقیقت مانوری ولایی است و یک اعلان عملی به استکبار جهانی و فرقه ضاله وهابیت است که ما  تا آخر درمسیر ولایت ایستاده‌ایم.

موسوی‌فر با اشاره به حرکت کاروان پیاده اهل سنت که همراه با سایر شیعیان مسیر طولانی را پیاده برای عرض ادب به ساحت قدسی امام رضا (ع) پیمودند، گفت: این حرکت اهل سنت در امسال یک پیام خوبی برای دنیا داشت که شیعه و سنی همه اهل بیت را دوست دارند و پیروان اسلام بنی‌امیه که همان وهابیت تکفیری است بدانند که سنی و شیعه در ایران اسلامی پیرو ولایت و درخط رهبری حرکت می کند.

انتهای پیام/ 2202/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول