اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قروه:

امروز شناخت درست جریان‌های سیاسی بزرگترین بصیرت است

امام جمعه قروه گفت: امروز یکی از الزامات بصیرت‌افزایی، شناخت درست جریان‌های سیاسی در کشور است.

امروز شناخت درست جریان‌های سیاسی بزرگترین بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام صفرعلی احیا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در زمینه سیاست تنها شناخت شیطان‌های بزرگ استکباری کافی نیست، بلکه شناخت فتنه‌‌گران و منافقین داخلی حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه عمار یاسر در زمان حکومت مولای متقیان امام علی(ع) توانست با بصیرت و آگاهی راه درست را تشخیص و در آن مسیر حرکت کند، گفت: همین بصیرت و آگاهی بود که این صحابه بزرگوار را به عنوان ملاک حق در جنگ صفین معروف کرد.

احیا با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران نیز به عمارها نیاز دارد، تصریح کرد: عمارهایی که در کنار مبارز بودن، آگاه، بصیر و معرفت داشته باشند، راه را بر توطئه منافقین و فتنه‌گران خواهند بست.

وی با بیان اینکه مرفهین بی‌دردی که در جریان فتنه 88 قد علم کردند، دردشان انتخابات و تقلب در آن نبود، اظهار داشت: درد این آقازاده‌ها این بود که اموال نامشروعشان از آنان پس گرفته شود.

امام جمعه قروه خاطرنشان کرد: این افراد اکنون نیز در ساختمان‌های به‌جای مانده از معاونان و وزرای رژیم طاغوت سکونت دارند و هر لحظه در صدد طرح فتنه و توطئه‌ای جدید هستند.

به گفته امام جمعه قروه، رفاه‌زدگی و ثروت‌های بادآورده خطری جدی است و تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری بر کوخ‌نشینان و پابرهنگان نیز، نشان از اهمیت این خطر دارد.

احیا با تاکید بر حضور قاطعانه در مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: نباید وقتی دیده می‌شود، در یکی از بندها به اقتصاد و بخش مالی ضربه وارد خواهد آمد از حقوق مسلم ملت در زمینه غنی‌سازی کوتاه آمد.

توسعه نیرو و تسلیحات از تاکیدات قرآن کریم است

خطیب جمعه قروه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه فرهنگ اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) فرهنگ جنگ‌طلبی نیست، گفت: به دستور قرآن کریم ما باید به نیرو و تسلیحات مجهز باشیم تا در مسیر تعرض دشمنان، قاطعانه بایستیم. حرکت ایران اسلامی در دستیابی به تسلیحات مدرن تدافعی در همین راستاست و اگر دشمن جرات تعرض پیدا کند، مسلماً ضربه مهلکی خواهد خورد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید ستاری، نقش این شهید گرانقدر در جهاد خودکفایی نیروی هوایی را ارزنده توصیف کرد و افزود: به دلیل رشادت چنین شهیدانی امروز ایران از مدرن‌ترین تسلیحات هوایی برخوردار است.

احیا در ادامه با تاکید بر حفظ تقوای به دست آمده در ماه محرم و صفر در پناه علم و آگاهی و بصیرت نسبت به اسلام و زیبایی‌های آن تصریح کرد: امروز تفکر سلفی و تکفیری بزرگترین دشمن اسلام است که اسلحه مقابله با این تفکر ضاله، همین بصیرت و آگاهی است.

امام جمعه قروه در پایان با اشاره به الزامات وقف در جامعه اسلامی ، تصریح کرد: یکی از بزرگترین حقوق موقوفات بر مستاجران آن پرداخت به موقع اجاره بهای موقوفات است.

انتهای پیام/79009/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول