اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه سمنان:

زیرساخت‏های افزایش دانشجویان دانشگاه سمنان آماده نیست

رئیس دانشگاه سمنان گفت: زیرساخت‏های افزایش تعداد دانشجویان دانشگاه سمنان تا سقف 55 هزار نفر آماده نیست.

زیرساخت‏های افزایش دانشجویان دانشگاه سمنان آماده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علی خیرالدین ظهر امروز در دیدار اعضای بنیاد مردمی توسعه آموزش عالی سمنان و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان با یادآوری تأکید برنامه پنجم توسعه بر افزایش تعداد دانشجویان دانشگاه سمنان در پایان برنامه تا سقف 55 هزار نفر گفت: متأسفانه برای نیل به این هدف هنوز زیرساخت‏هایمان آماده نیست.

خیرالدین با طرح این سئوال که از نظر شورا و شهرداری سمنان محور اصلی توسعه چیست، گفت: تأکید ما بر توسعه پایدار و متوازن است.

رئیس دانشگاه سمنان همچنین از اعضای شورا و شهردار سمنان خواست تا به صورت متمرکز بر روی یکی از جلوه‏های توسعه نظیر صنعت، گردشگری، آموزش عالی و ... کار کنند.

در ادامه این جلسه، یکی از اعضای بنیاد مردمی توسعه آموزش عالی سمنان به مقایسه سرانه بودجه دولتی سمنان با سایر شهرهای استان و دیگر مراکز استان‏ها پرداخت و گفت: علی‏رغم همه آنچه از سوی شهروندان بعضی از شهرهای استان در خصوص حق‏کشی سمنانی‏ها در تقسیم بودجه گفته می‏شود، این‏طور نیست.

وی افزود: طبق آمار رسمی موجود، سمنان کمترین سرانه بودجه دولتی را در استان داراست و سرانه بودجه این شهر حتی از سرخه نیز کمتر است؛ همچنین سرانه بودجه سمنان بین مراکز استان‏های کشور نیز پایین‏ترین رقم را دارد.

انتهای پیام/2249/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول