اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته وقف

نمایشگاه دستاوردهای وقف و بصیرت‌افزایی در کاشمر گشایش یافت

همزمان با بزرگداشت هفته وقف نمایشگاه دستاوردهای وقف و بصیرت‌افزایی در کاشمر گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای وقف و بصیرت‌افزایی در کاشمر گشایش یافت

اسماعیل تدینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار داشت: در 12 غرفه این نمایشگاه خدمات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه موقوفات شهرستان به روایت تصویر در معرض دید عموم قرار گرفته است.

تدینی یادآور شد: فعالیت‌های اداره اوقاف و امور خیریه، معرفی موقوفات شاخص، معرفی خدمات و فعالیت‌های انجام شده فرهنگی و عمرانی در بقاع متبرکه امامزادگان سید حمزه(ع)، سید محمد(ع) و سید مرتضی(ع) و غرفه سرمایه‌گذاری در قالب عکس و پوستر در این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه همزمان با این نمایشگاه و در راستای بصیرت‌افزایی تابلوهایی با موضوع انجمن حجتیه و بهائیت در قالب نمایشگاهی نصب شده است، اظهار داشت: 100 تابلو از بنیاد هابیل برای روشنگری جامعه به ویژه نسل جوان و نیز تبیین جایگاه ولایت فقیه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر خاطرنشان کرد: این نمایشگاه همه روزه صبح و عصر در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه(ع) تا ساعت 16 پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/2202/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول