اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فریمان:

13 هزار نفر از مردم فریمان با پای پیاده به حرم رضوی مشرف شدند

امام جمعه فریمان گفت: 13 هزارنفر از مردم فریمان با پای پیاده به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند.

13 هزار نفر از مردم فریمان با پای پیاده به حرم رضوی مشرف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل طباطبایی‌اشکذری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان فریمان با توصیه خود و همه نمازگزاران به تقوی الهی و ترک محرمات و تبریک حلول ماه ربیع‌الاول به تشریح واقعه هجرت پیامبر از مکه به مدینه پرداخت.

خطیب جمعه فریمان بیان داشت: در لیلة المبیت امام علی(ع) بدون علم به اینکه زنده خواهد ماند، جان خود را برای بقای دین اسلام در خطر گذاشت و جای پیامبر در بستر خوابیدند و با این اقدام امیرالمومنین، نقشه مشرکین با شکست مواجه شد.

طباطبایی‌اشکذری با پرداختن به موضوع وقف اضافه کرد: برای هر امری می‌توان وقف کرد و بر این اساس مهم‌ترین تمهیداتی که اسلام برای آینده جامعه مسلمین برپا کرده مسئله وقف است.

خطیب جمعه فریمان متذکر شد: تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف و تشویق همگان به آن، نه تنها آثار مثبت و ماندگار دنیوی دارد بلکه ثمرات اخروی فراوانی نصیب واقف خواهد کرد.

وی با بیان این که 13 هزارنفر از مردم  فریمان پای پیاده به حرم مطهری امام رضا(ع) مشرف شدند از روحیه بسیار خداپسندانه مردم و به خصوص افرادی که در امر برپایی ایستگاه‌های خدمات رسانی به زائران پیاده فعالیت داشتند، تشکر کرد.

انتهای پیام/‌2202/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول