اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نظر مساعد وزیر ورزش

جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان شد

با موافقت وزیر ورزش و جوانان حامد جولایی رئیس اداره شهرستان ورزش مریوان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان کردستان انتصاب شد.

جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در حالی که پیش از این برخی رسانه‌ها اقدام به انتشار خبر احتمال مدیرکلی جولایی داده بودند، دقایقی پیش یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قطعیت یافتن این انتصاب خبر داد.

اکنون و با این انتصاب به نظر می‌رسد قرار است، آشفتگی‌های موجود در ورزش کردستان به دلیل بدون متولی ماندن این مسئولیت در سطح استان کاهش یابد.

مهران تیشه‌گران مدیرکل سابق این مجموعه که از 31 مرداد سال 91 این سمت را در اختیار گرفته بود پس از بروز اختلافات شدید بین وی و برخی نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی در تاریخ 12 آذر ماه امسال پس از قریب به 16 ماه از سمت خود کناره‌گیری کرد.

حامد جولایی که از چند روز دیگر به طور رسمی فعالیت خود را در قالب مدیرکلی ورزش و جوانان این استان آغاز خواهد کرد از سال 86 سکان هدایت اداره ورزش شهرستان مریوان را در دست داشته است.

وی که خود ورزشکار مطرح رشته دوومیدانی بوده است مدرک کارشناسی خود را در رشته تربیت بدنی اخذ و در حال حاضر به دنبال کسب مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت ورزشی است. 

در حکم وزیر ورزش و جوانان برای جولایی آمده است: نظر به تعهد و تخصص جنابعالی در امور اجرایی و ورزشی و بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌ها بدین وسیله به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به خداوند منان و بهره‌مندی از اخلاص، تلاش و همراهی سایر کارکنان، ورزشکاران و برنامه‌ریزان امور جوانان استان در انجام امور موفق و منصور بوده و با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های مادی و معنوی و استفاده از توانمندی منابع انسانی متعهد و انقلابی و همچنین حسن ارتباط با قهرمانان و صاحب‌نظران عرصه جوانان و امور فرهنگی و ورزشی بستر مناسب برای خدمت‌رسانی صادقانه و متناسب با شأن والای مردم شریف استان کردستان فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول