اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال کیش

گهر لرستان به جای تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی بازی می‌کند

رئیس هیئت فوتبال جزیره کیش از جایگزینی تیم دسته اولی کشور به عنوان جایگزین تیم ملی ایران در مصاف با کره جنوبی خبر داد و گفت: گهر لرستان به مصاف تیم ملی زیر 22 سال کره جنوبی می‌رود.

گهر لرستان به جای تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی بازی می‌کند

محمود پازوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش اظهار داشت: پس از اتفاقات به وجود آمده در خصوص تیم ملی زیر 22 سال ایران و استعفای سرمربی این تیم، انجام بازی دوم ایران و کره جنوبی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از آنکه ملی پوشان ایران جزیره کیش را ترک کردند، مشخص شد که به صورت 100 درصد بازی دوم ایران و کره جنوبی برگزار نخواهد شد.

ملی پوش سال‌های دور فوتبال ایران با اشاره به نظر فدراسیون فوتبال درباره صف آرایی تیم گهر لرستان مقابل کره جنوبی، تصریح کرد: به ما گفته شد نماینده استان لرستان در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آمادگی خود را برای مسابقه با تیم کره جنوبی اعلام کرده و کاروان این تیم وارد کیش خواهد شد.

این مسئول فوتبال جزیره کیش بیان داشت: کاروان 38 نفره گهر شامگاه پنج شنبه وارد کیش شد و ساعت 17:30 جمعه در چمن اصلی ورزشگاه المپیک کیش رو در روی این تیم صاحب نام آسیا قرار خواهد گرفت.

پازوکی با بیان اینکه مسئولان تیم ملی کره جنوبی رضایت خود را از امکانات و زمین چمن کیش اعلام کرده‌اند، تاکید کرد: جای بسی خوشحالی دارد که سرمربی کره جنوبی در مصاحبه با رسانه‌های خبری بارها چمن مخملی استادیوم کیش را مورد تمجید قرار داد و آن را بهترین چمن ایران و هم سطح با بهترین زمین‌های کشور کره جنوبی خوانده است.

بازیکن سابق تیم‌های شاهین و پرسپولیس خاطرنشان کرد: استقبال و حضور کم نظیر تماشاگران فوتبال در استادیوم کیش در روزهایی که ورزشگاه‌های کشور از عدم استقبال تماشاگر رنج می‌برند بیانگر این است که در این جزیره زیبا مردم علاقه زیادی به حضور در میادین ورزشی و حمایت از افتخار آفرینان ورزش کشور دارند.

یادآور می‌شود پیش از این قرار بود تیم‌های ملی زیر 22 سال ایران و کره جنوبی در اردوی 10 روزه کیش، دو مسابقه تدارکاتی برگزار کنند اما به دلیل عدم رضایت باشگاه‌ها نسبت به حضور بازیکنان خود در ترکیب تیم ملی، علیرضا منصوریان از سمت سرمربی گری ایران استعفا داد و بازیکنان این تیم به تهران بازگشتند.

انتهای پیام/88003/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول