اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صادقی در گفت‌وگو با فارس:

بازیکنان صبا برای شکست سپاهان انگیزه بالایی دارند

هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: تمام بازیکنان صبا برای غلبه بر سپاهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سرشار از انگیزه هستند.

بازیکنان صبا برای شکست سپاهان انگیزه بالایی دارند

اکبر صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: در مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ناچار به تلاش زیاد برای کسب پیروزی و سه امتیاز هستیم چون سپاهان تیم بسیار خوبی است و بازیکنان و مربیان توانایی دارد.

وی ادامه داد: تا کنون امتیاز زیادی را هدر داده‌ایم و جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کسب نکرده‌ایم به همین خاطر حق اینکه در بازی‌های باقی مانده امتیاز از دست بدهیم را نداریم و باید سپاهان را در قم ببریم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم که در این فصل تنها یک گل برای تیمش به ثمر رسانده است، افزود: در بازی خانگی هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان فقط به برد فکر می‌کنیم و تمام تلاش خود را برای کسب هر سه امتیاز انجام می‌دهیم.

این بازیکن فوتبال یادآور شد: فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تیم خوب و پرتوانی است، اما ما از امتیاز خانگی بهره‌مند بوده و محکوم به برد هستیم، خوشبختانه در هفته جاری تمرینات بسیار خوبی انجام داده و بر روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده‌ایم.

صادقی بیان داشت: فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و ما به خوبی از این موضوع مطلع هستیم بر همین اساس کادر فنی تیم تمام تذکرات لازم را به بازیکنان گوشزد کرده و دیگر مانند هفته‌های قبل مشکل روحی هم نداریم و از این بازی فقط به پیروزی می‌اندیشیم.

وی ادامه داد: بیشتر بازیکنان ما جوان و جویای نام هستند، ولی با این حال فکر می‌کنم که نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم و از همین هفته و دیدار خانگی با تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با امید به حمایت تماشاگران خوب قمی به دنبال کسب جایگاه بهتری در جدول هستیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: اگر از موقعیت‌های گلزنی خود بهتر استفاده می‌کردیم صد در صد در بسیاری از بازی‌های سپری شده از سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما متاسفانه این امر میسر نشد.

وی در پایان اذعان داشت: امیدوارم که هواداران در بازی روز شنبه مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به ورزشگاه یادگار امام بیایند و از تیم محبوبشان حمایت کنند تا بتوانیم هفته به هفته در شرایط بهتری قرار گرفته و تیم صبا را به جایگاه بهتری برسانیم.

تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از ساعت 15 عصر شنبه 14 دی ماه در ورزشگاه یادگار امام قم با یکدیگر دیدار می‌کنند در حالی که قضاوت این بازی حساس هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را تورج حق‌وردی بر عهده دارد.

انتهای پیام/78002/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول