اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس بانوان هیئت تکواندو استان قم خبر داد

قضاوت 2 بانوی قمی در مسابقات لیگ‌های پومسه و تکواندو بانوان کشور

نایب رئیس بانوان هیئت تکواندو استان قم از انتخابی دو بانوی قمی برای قضاوت در پیکارهای لیگ‌های پومسه و تکواندو بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.

قضاوت 2 بانوی قمی در مسابقات لیگ‌های پومسه و تکواندو بانوان کشور

فرشته کریمی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: معرفی داوران قضاوت کننده در رقابت‌های لیگ‌های پومسه و دسته یک تکواندو قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور از سوی کمیته داوران فدراسیون تکواندو صورت گرفت در حالی که از قم نیز دو نماینده در بین داوران منتخب حضور دارند.

وی اضافه کرد: رقابت‌های سه هفته نخست از دور برگشت پیکارهای قهرمانی لیگ پومسه بانوان کشور، مسابقات لیگ برتر تکواندو بانوان باشگاه‌های کشور با عنوان جام ستارگان و همچنین دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم از دور برگشت لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور در بخش بانوان با عنوان جام کوثر میادین مهمی هستند که بانوان قمی نیز آنها را قضاوت می‌کنند.

نایب رئیس بانوان هیئت تکواندو استان قم با بیان اینکه تمام این رقابت‌ها بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو در خانه تکواندو برگزار می‌شود، عنوان کرد: خانم‌ها سمیراسادات موسوی و مریم یقینی به نمایندگی از قم در این رقابت‌ها قضاوت خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها ‌سیده مرجان طاهری به عنوان سرناظر حضور دارد، اذعان داشت: به غیر از خانم‌ها موسوی و یقینی دو تن از داوران شایسته تکواندو قم، کمیته داوران فدراسیون 30 داور دیگر را نیز برای قضاوت در این رقابت‌ها در نظر گرفته است.

کریمی‌مهر متذکر شد: این کمیته داورانی از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، گیلان، خراسان رضوی، سمنان، قزوین، قم، کرمان، زنجان، مازندران، گلستان و همدان را برای قضاوت در رقابت‌های لیگ پومسه و تکواندو باشگاه‌های برتر و دسته اول بانوان کشور انتخاب کرده است.

انتهای پیام/78002/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول