اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صداوسیما دیدار کاله را نیمه‌کاره رها کرد

رخ‌نمایی کمبود زیرساخت‌های سالن پیامبر اعظم آمل

کاله مازندران در حالی امشب شهرداری زاهدان را در آمل شکست داد که بار دیگر کمبود زیرساخت‌های سالن پیامبر اعظم آمل رخ‌نمایی کرد و سریال قطعی برق همچنان ادامه یافت.

رخ‌نمایی کمبود زیرساخت‌های سالن پیامبر اعظم آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته یازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امشب با دیدار کاله مازندران مقابل شهرداری زاهدان در آمل دنبال شد که در پایان نماینده مازندران با نتیجه 3 بر 2 سیستانی‌ها را از پیش رو برداشت.

این پیروزی دو امتیازی خانگی تنها نماینده مازندران در این مسابقات درحالی روی داد که بار دیگر کمبود زیرساخت‌های سالن ورزشی سرپوشیده پیامبر اعظم آمل رخ‌نمایی کرد و سریال قطعی برق که سال‌های گذشته نیز کاله با آن درگیر بود، همچنان ادامه دارد.

تیم بحران‌زده شهرداری زاهدان که با مشکلات زیاد مالی دست و پنجه نرم می‌کند و در پرداخت حق‌الزحمه والیبالیست‌هایش مشکل دارد در ابتدای دیدار عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و ست نخست را از آن خود کرد ولی در ست‌های دوم و سوم شاگردان بهروز عطایی گوی سبقت را از بازیکنان حمید موحدی ربودند.

همه حواشی از ست چهارم آغاز شد، درحالی که امتیاز (22 بر 21) به سود تیم زاهدانی بود به یک‌باره بخشی از برق سالن پیامبر اعظم قطع شد.

حمید پورکاشیان داور این دیدار با نظر عباس جلایر پیشکسوت و ناظر فدراسیون والیبال بازی را تعطیل کرد که پس از 15 دقیقه دوباره سالن مسابقه به روال عادی بازگشت.

این ست با زیرکی بازیکنان زاهدان به سود سیستانی‌ها تمام شد ولی در ست چهارم نیز هواداران، بازیکنان، مسئولان و مردمی که پای گیرنده‌ها بودند در امتیاز (17 بر 12) شاهد پخش قسمت دوم این سریال ناتمام بودند که بار دیگر بخشی از روشنایی‌های سالن بازی قطع شد.

این بار دامنه اعتراضات کادر فنی، بازیکنان و عوامل تیم والیبال شهرداری زاهدان به پورکاشیان و جلایر ناظر بازی شدت یافت و حتی درگیری‌های لفظی را بین دو تیم شاهد بودیم.

صداو سیمای مازندران نیز با قطعی مکرر برق در این دیدار مجبور شد تا ادامه بازی را برای هم‌استانی‌های مازندرانی و دیگر هموطنان‌مان پخش نکند.

البته باید به عوامل تیم شهرداری زاهدان حق داد با توجه به میهمان بودن در آمل به شرایط پیش آمده معترض باشند ولی مسئولان برگزارکننده این مسابقه باید گذشته را مرور کرده و به خاطر آورند که ضعف روشنایی و نور سالن پیامبر اعظم(ص) چندین سال وجود داشته و در دوره‌های مختلف لیگ برتر در دیدارهای خانگی گیربانگیر کاله و دیگر تیم‌ها می‌شود.

هرچند قطعی مکرر برق در آمل توسط ناظر بازی به فدراسیون والیبال گزارش شده و تذکراتی را برای مسئولان آملی در پی دارد ولی امیدواریم با رفع نواقص در دیدارهای خانگی کاله مازندران در نیم فصل دوم شاهد این مسائل حاشیه‌ای نباشیم.

----------------------------

گزارش از قربانعلی مسافر

----------------------------

انتهای پیام/86012/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول