اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان بوشهر خبر داد

یک کشته و واژگونی 8 خودرو بر اثر لغزندگی جاده‌های استان بوشهر

رئیس پلیس راه استان بوشهر از کشته شدن یک نفر و واژگونی هشت خودرو بر اثر لغزندگی جاده‌های در استان بوشهر خبر داد.

یک کشته و واژگونی 8 خودرو بر اثر لغزندگی جاده‌های استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، قدرت‌الله کشکولی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود توصیه‌های پلیس راه به رانندگان مبنی بر اینکه در زمان بارندگی، نکات ایمنی رانندگی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند اما در دو روز گذشته شاهد تصادفاتی مختلفی در استان بودیم.

وی بیان کرد: لغزندگی جاده‌ها در محورهای مختلف استان به ویژه گناه به دیلم و بوشهر موجب تصادفاتی شده و در مجموع در کل استان هشت خودرو واژگون شدند. تصادفات صورت گرفته منجر به کشته شدن یک نفر در محور دیلم به گناوه شد اما در بقیه تصادفات شاهد زخمی شدن برخی هم استانی‌ها بودیم.

رئیس پلیس راه استان بوشهر تصریح کرد: یکی از عمده‌ترین دلایل تصادفات در محورهای استان، سرعت غیرمجاز بوده که مانع کنترل خودرو توسط راننده شده و همین امور موجب شد تا خودروها واژگون شوند.

کشکولی با بیان اینکه بارندگی در نقاط مختلف استان ادامه داشته و محورها لغزنده است، بیان کرد: رانندگانی که قصد عبور و مرور در محورهای استان بوشهر دارند باید رعایت نکات ایمنی به ویژه در زمان بارندگی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در روزهای آتی بر حجم ترافیک محورهای مختلف استان افزوده می‌شود، گفت: پلیس راه گشت‌های محسوس و نامحسوس خود را در این ایام فعال کرده تا از هرگونه تصادف جلوگیری شود.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول