اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضایی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

آمادگی کامل کشتی‌گیران آزادکار قم برای حضور در مسابقات آزاد جوا‌نان ‌

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: مطمئنم که کشتی‌گیران آزادکار همچون فرنگی‌کاران ما در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور عملکرد موفقی خواهند داشت.

آمادگی کامل کشتی‌گیران آزادکار قم برای حضور در مسابقات آزاد جوا‌نان ‌

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برای حضور تیمی قوی در این رقابت‌ها مسابقات انتخابی استان را برگزار کرده‌ایم و نفرات انتخاب شده زیر نظر مربیان خود تمرینات منسجمی را انجام داده‌اند تا در پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی رده سنی جوانان قهرمانی کشور بدرخشند.

وی با بیان اینکه دهه دوم دی ماه و به میزبانی کرمانشاه رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: کشتی‌گیرانی که در این دوره از پیکارها موفق به کسب عناوین برتر شوند برای مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برگزیده می‌شوند.

دبیر هیئت کشتی استان قم با اشاره به اینکه مسابقات با یک کیلوگرم ارفاق وزن به انجام می‌رسد، یاد آور شد: رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور روزهای هفدهم تا نوزدهم دی ماه به میزبانی هیئت کشتی استان کرمانشاه به انجام خواهد رسید.

وی ابراز داشت: بر‌اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، شرایط برگزاری و بخشنامه این رقابت‌ها مشخص شده و کشتی‌گیران حاضر در این مسابقات در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم و با یک کیلوگرم ارفاق وزن با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

رضایی افزود: با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده تنها کشتی‌گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1372 تا دهم دی ماه سال 1375 مجاز به حضور در این دوره از مسابقات خواهند بود اما کشتی گیرانی که متولد یازدهم دی ماه سال 1375 تا دهم دی ماه سال 1376 باشند فقط با رضایت نامه محضری ولی و گواهی پزشک می‌توانند در این مسابقات حضور یابند.

وی با بیان اینکه کشتی‌گیرانی که صغر سن گرفته باشند فقط با تاریخ تولد اولیه که در صفحه توضیحات شناسنامه آنها قید شده می‌توانند در مسابقات شرکت کنند، اضافه کرد: همچنین هر استان مجاز است با یک تیم کامل در این مسابقات حضور پیدا کند اما میزبان با دو تیم به میدان می‌آید و فقط امتیازات آنان جداگانه محاسبه خواهد شد.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: همواره تیم‌هایی که به نمایندگی از رشته کشتی فرنگی از استان قم به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف اعزام شده‌اند با کسب مدال و موفقیت‌های چشمگیری بازگشته‌اند که آرزو می‌کنیم همین اتفاق و عملکرد توسط کشتی آزاد جوانان قم نیز رخ بدهد.

انتهای پیام/78002/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول