اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان اصفهان‌:

‌تمام محورهای استان اصفهان لغزنده است

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: به دلیل بارندگی‌های اخیر در شهرستان‌های استان اصفهان، جاده‌ها لغزنده است، لذا به رانندگان توصیه می‌شود ‌‌با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

‌تمام محورهای استان اصفهان لغزنده است

‌رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان اصفهان اظهار کرد: طی دو  روز گذشته در محورهای غربی استان، فریدن و فریدون‌شهر بارندگی قطع شده است، اما به دلیل لغزندگی رانندگان باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در سمیرم نیز بارندگی بند آمده اما جاده‌ها لغزنده است، افزود: جاده اصفهان ـ تهران از سمت قرقچی برفی است و نیز  از سمت نطنز هم بارش برف در حال باریدن است و محور نایین هم شاهد مه غلیظی است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: استفاده از زنجیر چرخ در محور مواصلاتی اصفهان ضروری است و به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی بخصوص در مکان‌هایی که کاهش دید وجود دارد،انجام و در صورت  نیاز از مه شکن استفاده شود.

وی در خصوص میزان تصادفات در چند روز اخیر در اصفهان ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته در استان اصفهان، یک مورد تصادف منجر به فوت در محور اصفهان ـ شیراز توسط یک کامیون کشنده بوده که کنترل خود را از دست داده رخ داده است.

رضایی گفت: همچنین 15 فقره تصادفات و واژگونی در محور مواصلاتی استان اصفهان رخ داده است.

وی اضافه کرد: در جاده‌های استان به خصوص معابر کوهستانی تاکید داریم از زنجیر چرخ استفاده شود و نیز رانندگان از سوخت کافی خود در چنین محورهایی مطمئن و همواره تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/63012/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول