اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف مشگین‌شهر:

بنای جدید آستانه امامزاده ابراهیم (ع) افتتاح می‌شود

رئیس اداره اوقاف شهرستان مشگین‌شهر گفت: بنای جدید آستانه امامزاده ابراهیم (ع) روستای عور مشگین‌شهر با اعتبار بیش از 150 میلیون تومان در هفته وقف به بهره‌برداری می‌رسد.

بنای جدید آستانه امامزاده ابراهیم (ع) افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، حجت‌الاسلام سلمان صحت‌مند اظهار داشت: بنای جدید امامزاده سید ابراهیم (ع) در روستای عور با صرف بیش از 150 میلیون تومان هزینه و با مساحتی بالغ بر 220 متر مربع به زودی در هفته وقف با حضور مدیرکل اوقاف استان، امام جمعه مشگین‌شهر، فرماندار، سایر مسئولان و آحاد مردم افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: مراحل ساخت و تکمیل بنای جدید امامزاده دو سال به طول انجامید که در ساخت آن اهالی خیر روستای عور مساعدت ویژه‌ای به اوقاف مشگین‌شهر کردند.

صحت‌مند با اشاره به دیگر برنامه‌های عمرانی در این شهرستان خاطر نشان کرد: گشایش مسجد امام حسین (ع)، امام حسن (ع) و مراسم کلنگ‌زنی مسجد روستای ناصرآباد مشگین‌شهر نیز در این هفته انجام می‌شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: جمعی از کارمندان این اداره و اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه مشگین‌شهر روز گذشته با امام جمعه آن شهرستان دیدار و عملکرد 9 ماهه این اداره را ارائه کردند و امام جمعه مشگین‌شهر نیز با تشکر از زحمات کارکنان این اداره، رهنمودهای لازم جهت تقویت برنامه‌های فرهنگی در زمینه وقف را یادآور شد.

وی بیان کرد: در هفته آخر ماه صفر برنامه سوگواری در امامزاده سید سلیمان (ع) فخرآباد مشگین‌شهر برپا شده و تا پایان ماه صفر ادامه می‌یابد.

به گفته صحت‌مند نمایشگاه فرهنگی با عنوان «همه واقف باشیم» در کنار مراسم در امامزاده سلیمان (ع) دایر است.

رئیس اداره اوقاف مشگین‌شهر برنامه‌های دیگر هفته وقف را سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه این هفته مشگین‌شهر اعلام کرد و ادامه داد: نمایشگاهی از عملکرد اوقاف در حاشیه نماز جمعه برپا شده و مراسم تجلیل از خیرین بقعه‌ساز، هیئت امنای نمونه بقاع و کارکنان اوقاف نیز برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/62004/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول