اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم‌های البرزی دیدار نهایی لیگ فوتسال قزوین را برگزار می‌کنند

تیم‌های علم و ادب الوند و شهید روشن‌طلب محمدیه از شهرستان البرز دیدار نهایی لیگ فوتسال استان قزوین را برگزار می‌کنند.

تیم‌های البرزی دیدار نهایی لیگ فوتسال قزوین را برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جریان مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ فوتسال استان قزوین چهار تیم شهید حسامی آبیک، پرشین تاک تاکستان، علم و ادب و شهید روشن‌طلب محمدیه حضور داشتند که پس از برگزاری مرحله مقدماتی این مسابقات این نمایندگان شهرستان البرز بودند که با برتری مقابل رقیبان جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند.

تیم علم و ادب محمدیه نخستین تیمی بود که با شکست شش بر پنج در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد تیم شهید حسامی آبیک عبور کرد و راهی دیدار پایانی شد.

تیم شهید روشن‌طلب محمدیه دیگر تیم شهر محمدیه  نیز در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه پنج بر چهار پرشین تاک تاکستان را از پیش رو برداشت تا با دیگر همشهری خود تیم علم و ادب دیدار پایانی مسابقات لیگ فوتسال استان قزوین را برگزار کند.

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال امیدهای این استان اظهار کرد: این مسابقات با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی برگزار شد که در پایان هم این تیم‌های شهرستان البرز بودند که راهی دیدار پایانی شدند.

محمدابراهیم شوشتری از برگزاری مسابقات هفته چهارم لیگ فوتسال امید استان قزوین خبر داد و افزود: در جریان این رقابت‌ها، عاشقان مهدی (عج) پنج بر یک وحدت محمدیه را از پیش رو برداشت، هیئت فوتبال آوج نیز هفت بر یک ماهان قزوین را در هم کوبید و کشاورز قزوین هم با نتیجه سه بر صفر علم و ادب الوند را با شکست بدرقه کرد.

وی عنوان کرد: تیم فوتسال کشاورز قزوین هم‌اکنون با کسب 12 امتیاز صدرنشینی لیگ فوتسال امیدهای این استان را در اختیار دارد.

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قزوین از برگزاری هفته پنجم لیگ فوتبال جوانان این استان خبر داد و یادآور شد: در جریان این مسابقات، تربیت‌بدنی شال شش بر یک پرسپولیس نوین را مغلوب کرد، تیم‌های مقاومت قزوین و بسیج آبیک با حساب دو بر صفر وحدت محمدیه و شهدای الوند را از پیش رو برداشت و دیدار تیم‌های شهدای زینبیه با امید قشلاق نیز دو بر دو مساوی به پایان رسید.

شوشتری عنوان کرد: تیم تربیت‌بدنی شال تا پایان هفته پنجم لیگ فوتسال جوانان استان قزوین، با کسب 15 امتیاز صدرنشین این مسابقات را در اختیار دارد.

انتهای پیام/77004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول