اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور قدرتمند در جریان لیگ فوتسال

یک بازیکن جدید به تیم کشاورز قزوین ملحق شد

برای حضور قدرتمند در جریان لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور، یک بازیکن جدید به تیم کشاورز قزوین ملحق شد.

یک بازیکن جدید به تیم کشاورز قزوین ملحق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اسحاق سورقالی بازیکن جدید تیم فوتسال کشاورز قزوین است که به تازگی به این تیم ملحق شده و قرار است تا پایان فصل این تیم را همراهی کند.

سورقالی یکی از بازیکنان جدید و غیربومی تیم فوتسال کشاورز قزوین محسوب می‌شود که البته در نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور در ترکیب تیم ارژن شیراز حضور داشته است.

این بازیکن در حالی به ترکیب تیم فوتسال کشاورز قزوین اضافه شده که شنیده‌ها حاکی است مسئولان و کادر فنی تیم کشاورز برای تقویت تیم خود در ادامه مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور به دنبال این هستند تا یک بازیکن جدید و غیربومی دیگر را در اختیار بگیرند.

سرمربی تیم فوتسال کشاورز قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با تأیید این گفته‌ها اظهار کرد: برای تقویت تیمش در هفته‌های آغازین نیم‌فصل دوم به دنبال این است که از طریق به خدمت‌ گرفتن بازیکنان آماده و با‌تکنیک شرایط خوبی را برای تیم فوتسال کشاورز در مواجهه با تیم‌های مدعی رقم بزند.

محمود عبداللهی با اشاره به اینکه تیم کشاورز به دنبال این است که در ادامه مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور نتایج خوب و شایسته‌ای را کسب کند، یادآور شد: شاگردانش برای به دست آوردن نتایجی بهتر و حضور در بین دو تیم نخست جدول تمام تلاش خود را در ادامه این مسابقات به کار می‌گیرند.

سرمربی تیم فوتسال کشاورز قزوین اضافه کرد: تیم فوتسال کشاورز پس از ناکامی در مسابقه مرحله  پلی‌آف فصل گذشته مقابل تیم گیتی‌پسند نوین اصفهان این بار درصدد این است که با راهیابی به این مرحله با شکست رقیب خود به لیگ برتر صعود کند.

عبداللهی اظهار امیدواری کرد؛ تیمش در ادامه مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل حریفان خوب ظاهر شود و در نهایت به عنوان یکی از دو تیم گروه خود راهی دور حذفی شود تا بخت خود را برای حضور در لیگ برتر محک بزند.

انتهای پیام/77004/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول