اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شب گذشته رخ داد

نجات 2 مسافر توسط امدادگران پایگاه خیرآباد تویسرکان

مسئول امداد جمعیت هلال احمر تویسرکان گفت: اکیپ امداد و نجات جاده‌ای پایگاه خیرآباد تویسرکان شب گذشته جان دو مسافر را بین جاده حسین‌آباد و خیرآباد نجات دادند.

نجات 2 مسافر توسط امدادگران پایگاه خیرآباد تویسرکان

هادی اسدبگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگا فارس در تویسرکان، از نجات دو مسافر توسط اکیپ امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر خبر داد و افزود: اکیپ امداد و جاده‌ای پایگاه خیرآباد تویسرکان ساعت 9:20 دقیقه شب گذشته جان دو مسافر را در بین جاده حسین‌آباد و خیرآباد نجات دادند.

وی ادامه داد: شب گذشته در مسیر جاده حسین‌آباد و خیرآباد دو دستگاه کامیون و پیکان با هم تصادف کردند که اکیپ امداد و نجات جاده‌ای پایگاه خیرآباد هلال احمر در کمترین زمان در محل حادثه حاضر شدند.

مسئول امداد جمعیت هلال احمر تویسرکان افزود: گروه امداد و نجات پس از رهاسازی و انجام اقدامات ضروری در این خصوص، مصدومان را به بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) تویسرکان منتقل کردند.

وی از رانندگان خواست در هنگام سفر خودروی خود را به امکانات اولیه و ضروری نظیر بستن زنجیر چرخ، سیستم گرمایشی و... مجهز کرده و حتی‌الامکان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

اسدبگی با اشاره به اینکه پایگاه امداد و نجات خیرآباد هلال احمر  با امکانات ست هیدرولیک، پنوماتیک، یک دستگاه آمبولانس و سه نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی به شهروندان در آماده‌باش کامل است، تاکید کرد: رانندگان و مسافران می‌توانند در مواقع حادثه با 122 مرکز فوریت‌های جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

 انتهای پیام/89010/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول