اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

400 خدمت از طریق دفاتر پیشخوان به مردم ارائه می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت دفاتر خدماتی پیشخوان می‌توان بیش از 400 نوع خدمت را به مردم ارائه کرد.

400 خدمت از طریق دفاتر پیشخوان به مردم ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل کاظم دبیر صبح امروز در آیین افتتاح ششمین دفتر پیشخوان در اردبیل اظهار داشت: با افتتاح و راه‌اندازی این دفاتر علاوه بر خدمات پیشین که در این مرکز ارائه می‌شود خدمات تعویض شناسنامه و سایر خدمات ثبت احوالی نیز در این مرکز ارائه خواهد شد.

فرماندار اردبیل هدف از راه‌اندازی این مرکز دسترسی آسان و با سهولت مردم به خدمات عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات مناسب و در اسرع وقت به مردم از اهداف واگذاری این دفاتر است.

دبیر ادامه داد: تمام سعی و تلاش مسئولان این است این دفاتر به افراد با سابقه، مطمئن و امانتدار که در برابر مردم پاسخگو هستند واگذار شود تا مشکلی در ارائه خدمات پیش نیاید.

این مسئول افزود: دفاتر پیشخوان دولتی ظرفیت و توان آن را دارند نزدیک به یک هزار و 700 نوع خدمات دولتی از طریق دستگاه‌های اجرایی به مردم ارائه کنند.

فرماندار اردبیل یادآور شد: با انجام کارهای کارشناسی می‌توان حداقل 400 نوع از این خدمات را از طریق دفاتر پیشخوان به خود مردم واگذار کرد.

دبیر تصریح کرد‌: تاکنون در این امر موفقیت چندانی حاصل نشده است که امیدواریم با واگذاری برخی امور به مردم کیفیت خدمات افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل نیز از افتتاح 11 مورد دفتر پیشخوان در استان خبر داد.

عبدالله امینی گفت: برای سال 93 نیز پنج مورد دفتر پیشخوان درخواست شده است که با اخذ مجوزهای لازم به مردم واگذار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ششمین دفتر پیشخوان در استان اردبیل افتتاح شد تا هموطنان بتوانند از این دفاتر استفاده کنند.

انتهای پیام/62007/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول