اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون پرورشی آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

اجرای 160 ویژه‌برنامه فرهنگی در مدارس سعدآباد

معاون پرورشی آموزش و پرورش سعدآباد از اجرای 160 ویژه‌برنامه فرهنگی هنری در مدارس سعدآباد خبر داد.

اجرای 160 ویژه‌برنامه فرهنگی در مدارس سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، عبدالله باغچه‌بان پیش از ظهر امروز در بازدید مربیان پرورشی و مسئولان آموزش و پرورش کنگان از مناطق مختلف سعدآباد اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است که باید تقویت شود.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به سطح تعلیم و تربیت باید مورد تاکید مسئولان قرار گیرد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش سعدآباد بر اهمیت فعالیت حوزه پرورشی و تلاش در راستای ارتقاء سطح حوزه پرورشی در مدارس و فعالیت‌های فوق برنامه تأکید کرد و یادآور شد: رویکرد پرورشی شناخت و کشف استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت این استعدادها در بالا بردن توانمندی آنان به‌سوی حوزه علمی است تا با روحیه‌ای عالی و بانشاط به تحصیل بپردازند.

وی از اجرای 160 ویژه‌برنامه فرهنگی هنری در مدارس سعدآباد خبر داد و گفت: این تعداد برنامه در مدارس مختلف روستایی و شهری سعدآباد برگزار شده است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کنگان نیز در این جلسه بر اهمیت بازدید از فعالیت‌های پرورشی مدارس تأکید کرد.

ابراهیم محمدپور گفت: بازدید از فعالیت‌های پرورشی سایر مناطق اهمیت زیادی دارد و در این بازدیدها ضمن تبادل تجربه و بررسی فعالیت‌های سایر همکاران پرورشی، به دانش حوزه پرورشی مربیان نیز افزوده شده و از تجربیات همدیگر در راستای ارتقاء جایگاه پرورشی به کار گرفته می‌شود.

در این بازدید مربیان پرورشی از نزدیک ضمن بازدید از مدارس سعدآباد، از فعالیت‌های پرورشی و مشاوره‌ای کارشناسان و مربیان پرورشی نیز بازدید کردند.

در این بازدید، مربیان در قالب گروه‌های مختلف شش‌گانه به بازدید از مدارس در مناطق وحدتیه و سعدآباد پرداختند و با برنامه‌ها و فعالیت‌های پرورشی این مناطق در مدارس سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم آشنا شدند.

از جلوه‌های زیبای این بازدید، گردشگری در طبیعت زیبا و نخلستان‌های باشکوه منطقه سعدآباد و دیدار با دبیران و دانش‌آموزان این منطقه بود که به مربیان پرورشی و مشاوران مدارس کنگان روحیه‌ای تازه بخشید.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول