اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام فراخوانی صورت گرفت

معرفی اولویت‌های پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اعلام فراخوانی، اولویت‌های پژوهشی خود را اعلام کرد.

معرفی اولویت‌های پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، با توجه به اهمیت تعیین اولویت‌های پژوهشی بخش فرهنگ، شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با در نظر داشتن موضوعات توجه به صنعتی شدن استان و پیامدهای فرهنگی، رعایت اخلاق و حقوق شهروندی و تاثیر رسانه‌های خارجی و مجازی در فرهنگ استان، الویت‌های پژوهشی خود را تعیین کرده است.

بر اساس این گزارش، آسیب‌شناسی به کارگیری کارگران غیربومی در شهرستان اردکان و ارائه راهکارهای متناسب، نقش واسطه‌ای تاب‌آوری در ارتباط سبک زندگی با پرخاشگری، بررسی دلایل مرتبط با ضعف انضباط در رانندگی در شهر یزد، بررسی دلایل مرتبط با مصرف گرایی در شهر یزد و بررسی وضعیت رعایت حقوق شهروندان یزدی در رسانه‌ها و اینترنت بخشی از این اولویت‌هاست.

همچنین بررسی وضعیت وجدان کاری و انضباط اجتماعی در استان یزد، بررسی، شناخت، نگرش و عملکرد زنان یزدی به حجاب، فرهنگ شعربافی در شهر یزد و بررسی اخلاق کاری اسلامی و قابلیت نوآوری سازمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، دیگر اولویت‌های پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد معرفی شده است.

انتهای پیام/2464/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول