اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش وقف و رسانه

خبرگزاری فارس استان یزد رسانه برتر در حوزه وقف شد

در همایش وقف و رسانه که به مناسبت هفته وقف برگزار شد، از خبرگزاری فارس استان یزد به عنوان رسانه برتر در حوزه وقف استان تجلیل شد.

خبرگزاری فارس استان یزد رسانه برتر در حوزه وقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، در همایش وقف و رسانه که صبح امروز به مناسبت هفته وقف در امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار شد، از خبرگزاری فارس به همراه یک رسانه محلی و یک روزنامه سراسری و همچنین از فعالان عرصه وقف تجلیل شد.

از خبرنگار فارس در شهرستان ابرکوه نیز به عنوان فعال رسانه‌ای این شهرستان در حوزه وقف تجلیل شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در این مراسم با اشاره به نقش رسانه در حوزه وقف اظهار داشت: بهره‌گیری مناسب از ظرفیت گسترده رسانه که با هدف پیام‌رسانی شایسته و شناساندن ارزش‌های اسلامی در عرصه‌های مختلف صورت گرفت، سبب شد تا وقف در سال 92 از سال‌های قبلی متمایز باشد.

حجت‌الاسلام غلامرضا عادل عنوان کرد: بی‌تردید رشد و توسعه فرهنگ وقف و ترویج این سنت حسنه و احسان ماندگار در بین اقشار مختلف جامعه، مرهون تلاش بی‌وقفه مدیران، خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

وی با بیان اینکه ظرفیت وقف در سال‌جاری به خوبی توسط رسانه‌های یزد تبیین شد، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی در مورد وقف ابعاد گوناگونی دارد و رسانه‌ها می‌توانند در آگاهی بخشی مردم موثر واقع شوند.

به گفته عادل، بیان احکام وقف، معرفی واقفان بزرگ، گره‌گشایی‌هایی که موقوفات انجام می‌دهند و ... همه و همه ابعاد مختلف وقف است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: شاید بسیاری از مردم و حتی متصرفان وقف از احکام وقف مطلع نباشند و حق وقف را به دلیل ناآگاهی به جا نیاورند که در چنین شرایطی همکاری رسانه‌ها با اداره کل اوقاف و امور خیریه می‌تواند بسیار کارگشا باشد چنانکه تاکنون نیز همین‌گونه بوده است.

گفتنی است، در این مراسم از مهدی جلیلیان به عنوان سرپرست خبرگزاری فارس در استان یزد و رحیم میرعظیم به عنوان خبرنگار فارس و فعال رسانه‌ای در حوزه وقف در شهرستان ابرکوه تجلیل شد.

انتهای پیام/2464/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول