اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سبزوار:

تمام امکانات سبزوار برای خدمت به زائران امام رضا(ع) بسیج شود

فرماندار سبزوار در جلسه شورای هماهنگی کاروان‌های پیاده این شهرستان خواستار بسیج امکانات برای خدمت به زائران آستان مقدس امام رضا(ع) شد.

تمام امکانات سبزوار برای خدمت به زائران امام رضا(ع) بسیج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، قاسم شعبانی عطار ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی کاروان‌های پیاده اظهار داشت: ما میزبان بهترین بندگان خدا هستیم که برای عرض ارادت به محضر امام رضا(ع) به پایتخت معنوی ایران اسلامی می‌روند.

رئیس شورای تأمین سبزوار ادامه داد: حرکت کاروان‌های پیاده به سمت مشهد تبدیل به یک فرهنگ شده و ما باید در ترویج این فرهنگ عظیم نسل به نسل تلاش کنیم.

شعبانی با بیان اینکه حمایت و در اختیار گذاشتن امکانات رفاهی یک وظیفه شرعی است، تاکید کرد: ما نه تنها به عنوان یک مسئول بلکه به عنوان یک خادم و خدمت‌گزار نباید در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار کنیم.

وی با بیان اینکه در این ایام شاهد تردد بیش از پیش مسافرین حضرت رضا(ع) خواهیم بود، عنوان کرد: به دلیل تعطیلات پیش رو و عبور حجم بالای مسافر از محورهای مواصلاتی شهرستان نیروهای امدادی و خدمات‌رسان شهرستان باید همه امکانات امداد و نجات را بسیج کرده و در آماده‌باش کامل باشند.

نماینده عالی دولت در سبزوار ادامه داد: در پایان طرح نیز گزارشی از عملکرد نیروها ارائه شود تا آسیب‌شناسی خاصی نیز در این زمینه صورت و نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2202/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول