اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سیدمحمد حسینی:

زمزمه‌ بازگشت اصحاب فتنه به بطن جامعه خوشایند مردم نیست

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به زمزمه‌هایی که این روزها درباره بازگشت فتنه‏گران در کشور شنیده می‏شود، گفت: مردم با دیدن هر خطایی از سوی مسئولان، بار دیگر به صحنه می‌آیند.

زمزمه‌ بازگشت اصحاب فتنه به بطن جامعه خوشایند مردم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدمحمد حسینی عصر امروز در آیین گرامیداشت حماسه نهم دی‌ ماه در جمع پرشور مردم مهدیشهر اظهار کرد: فتنه‏گران از سوی مردم طرد شده‏اند و مردم بزرگ ایران اسلامی اگر ببینند خدای نکرده خطایی از مسئولان کشورمان سر زده است، در این‏باره سکوت نمی‏کنند.

وی تصریح کرد: مردم هرگاه احساس کنند دولت یا مسئولانی که با رأی آنها روی کار آمده‏اند و زمام امور را در دست گرفته‏اند، با معیارهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و نظام فاصله گرفته‌اند، پاسخ دندان‏شکنی به معاندان و دشمنان خواهند داد و بار دیگر به صحنه می‌آیند.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: زمزمه‌هایی این روزها در برخی محافل و مجالس یا رسانه‏ها و تریبون‏ها به گوش می‏رسد که از بازگشت اصحاب فتنه به بطن جامعه حکایت دارد و در این بین باید دانست که مردم، فتنه‏گران را طرد کرده‏اند.

حسینی با بیان اینکه سخنانی که در این زمینه به گوش می‌رسد خوشایند مردم انقلابی، مؤمن و متدین ایران اسلامی نیست، گفت: مردم ایران همواره در صحنه بوده‏اند و امروز نیز هوشیار و مراقب اعمال و رفتار همه مسئولان هستند.

وی تصریح کرد: مردم، رهبری را فصل‏الخطاب می‏دانند و معیار و ارزش حرکت آنها نیز خط مشی خاصی است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در زمینه‏های مختلف ترسیم می‏فرمایند؛ بنابراین در این مورد نیز نظر نهایی با ولی امر مسلمین جهان است.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نباید نادیده گرفت که مردم ایران اسلامی هرگاه ببینند خطایی از سوی برخی مسئولان سر زده است، ساکت نمی‏نشینند و به خیابان‏ها خواهند آمد و باز هم در صحنه حضور همیشگی‏شان را اثبات می‏کنند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه به عمق و ریشه بروز فتنه 88 تاکید کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری و داد و فریاد عده‏ای از رأی نیاوردن تنها یک بهانه برای دشمن بود تا نیت‌های شوم خود را با بهره‏گیری از نیروهای داخلی پیاده کند.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب و جهان استکبار در فتنه 88، اهداف بالاتری که از مدت‌ها قبل برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند، را پیگیری می‏کردند؛ اما مردم به زیبایی پاسخ کوبنده‏ای به آنها دادند.

انتهای پیام/2249/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول