اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته وقف صورت می‌گیرد

راه‌اندازی ایستگاه «همه واقف باشیم» در آستارا

مدیر اجرایی امامزادگان ابراهیم و قاسم آستارا از راه‌اندازی ایستگاه «همه واقف باشیم» در این امامزاده خبر داد.

راه‌اندازی ایستگاه «همه واقف باشیم» در آستارا

میکائیل بادروح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به هفته وقف اظهار کرد: هفته وقف از 9 تا 15 دی برگزار می‌شود.

وی راه‌اندازی ایستگاه «همه واقف باشیم» در جوار امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) آستارا را از جمله برنامه‌های هفته وقف در این مکان ذکر کرد.

این مسئول با اشاره به انگیزه مراجعان و کسانی که قصد وقف اموال خود را دارند، افزود: بیشتر واقفان انگیزه خود را ساخت باقیات و صالحات برای آینده خود و خانواده عنوان می‌کنند.

وی ادامه داد: واقفان هدف از این حرکت الهی را گسترش دیدگاه معنوی از طریق عمل نیکو در دوره حیات و پس از حیات بیان می‌کنند که این خود می‌تواند عاملی در گسترش فرهنگ وقف در جامعه باشد.

بادروح درباره دیگر برنامه‌ها گفت: از امروز مراسم عزاداری به مناسبت 28 ماه صفر سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در امامزادگان قاسم و ابراهیم (ع) آستارا برگزار می‌شود.

وی نصب بنرهای تبلیغاتی هفته وقف در سطح شهر و امامزادگان، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر به مناسبت هفته وقف و اجرای مسابقه کتبی به مناسبت هفته وقف در امامزادگان و اهدای جوایز به برنده‌ها را از جمله برنامه‌های هفته وقف برشمرد.

مدیر اجرایی امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) آستارا دیدار هیئت امنای این بقاع با امام جمعه آستارا و برگزاری مراسم شهادت امام رضا (ع) در حرم مطهر ابراهیم و قاسم آستارا را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

ا‌نتهای پیام/84001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول