اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی:

بهزیستی برای رسیدن به اهداف خود به حمایت سایر نهادها نیازمند است

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: بهزیستی برای رسیدن به اهداف خود به حمایت سایر نهادها نیازمند است.

بهزیستی برای رسیدن به اهداف خود به حمایت سایر نهادها نیازمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رضا ربیعی بعد از ظهر امروز در دیدار با سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اراک بر ضرورت گسترش همکاری‌های بیشتر تأکید کرد و اظهار داشت: بهزیستی برای رسیدن به اهداف خود دست نیاز به طرف سایر نهاد‌ها دراز کرده و از آنان برای بهبود وضعیت مددجویان طلب کمک می‌کند.

وی، خواستار افزایش راه‌‌های همکاری‌ متقابل و گسترش همکاری بین بیمارستان‌ها و سازمان‌های بیمه‌گر، تکریم و حمایت از مددجویان و راهکارهای بهره‌گیری هرچه بیشتر از دستگاه‌های متولی سلامت در استان به منظور پیشگیری از تولد نوزادان دچار معلولیت‌های ذهنی، جسمی و حرکتی شد.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز بر استفاده از ظرفیت‌های خیرین و اختصاص اعتبارات مناسب برای رسیدگی بیشتر و تامین مخارج درمان جامعه هدف تاکید کرد و اظهار داشت: بر اساس آموزه‌های تربیتی توجه به سلامت از جمله مولفه‌های مهم محسوب می‌شود که این مهم بر عهده دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد.

حسن طاهر احمدی با اشاره به اینکه انجام اقدامات پیشگیرانه با همکاری و همفکری نهادهای مسئول در کاهش تعداد مبتلایان به معلولیت‌های ذهنی و جسمی و حرکتی نقش بسیاری دارد، گفت: انجام اقدامات پیشگیرانه در کاهش هزینه‌ها و سایر عوارض فردی و اجتماعی موثر است.

وی با بیان اینکه مشکلات دانشگاه علوم پزشکی زیاد است و توجه ویژه مسئولین استان را می‌طلبد بیان کرد: حوزه بهداشت و درمان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است که امیدواریم با برنامه‌های دولت هر چه سریعتر بتوانیم به جایگاه واقعی در بخش درمان و سلامت برسیم.

در این نشست، بهره‌مندی از جایگاه و نقش ارزشمند شورای سلامت و امنیت غذائی در موضوعات مرتبط با مددجویان بهزیستی، ایجاد اعتماد و جلب مشارکت هر چه بیشتر خیرین در تأمین نیازمندی‌های بهزیستی، مشارکت سازمان‌ها به سهم خود در معلولیت‌ها، تعامل و حمایت‌های دانشگاه علوم پزشکی، نقش پیشگیری‌های اولیه در مباحث مختلف آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها و اولویت‌های نیاز بهزیستی در صدور مجوزهای فعالیت، مورد تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/87006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول