اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اهواز:

بهترین مشاوران شهردار، اعضای شورا شهر هستند

نایب رئیس شورای شهر اهواز گفت: بهترین مشاوران برای شهردار، اعضای شورای شهر هستند و شهردار نباید افراد خارج از شهرداری را بر شورا مقدم بدارد.

بهترین مشاوران شهردار، اعضای شورا شهر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ناجی سواری در بیست و یکمین جلسه شورا که عصر امروز برگزار شد در نطق پیش از دستور اظهار کرد: مدتی که از کار شورا می‌گذرد همشهریان اهوازی بابت درخواست‌های مختلف به اعضای شورا مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین این درخواست‌ها، اشتغال است تصریح کرد: تا کنون درخواست 300 نفر شامل 30 کار‌شناس ارشد، 120 کار‌شناس، 40 کاردان و 54 دیپلمه جهت اشتغال ثبت شده است.

عضو شورای شهر اهواز خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین وعده‌هایی که اعضا در جریان تبلیغات انتخاباتی خود به مردم می‌دادند ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری بود.

وی اضافه کرد: تا کنون در این زمینه هیچ اقدامی از طرف شورا صورت نگرفته و یک نفر هم برای اشتغال معرفی نشده است.

سواری با بیان اینکه اخیرا بدون معرفی شورا افرادی جذب شهرداری شده‌اند اذعان کرد: نظارت بر این موارد باید توسط شهردار انجام شود و با توجه به اینکه عاقبت تمامی امور به شورای شهر باز می‌گردد بهتر است شورا و شهرداری به وظایف خود بهتر عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهردار تصمیمات و کارهای خود را به نام شورا تمام نکند عنوان کرد: بدون تردید بهترین مشاوران برای شهردار، اعضای شورای شهر هستند و شهردار نباید افراد خارج از شهرداری را بر شورا مقدم بدارد.

نایب رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه شورای شهر اهواز 21 نفر است اظهار کرد: شهردار برای رسیدن به اهداف سازنده خود باید به همه اعضای شورا توجه داشته باشد و تنها اعضایی خاص را مد نظر قرار ندهد.

وی در پایان بیان کرد: عاقبت به خیری شورای آرزوی همه اعضا است و برای رسیدن به این مهم اتحاد و انسجام بسیار مهم است.

انتهای پیام/72011/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول