اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌هایی

بسیج اقشار کرمانشاه یوم‌الله 9 دی را گرامی داشتند

اقشار مختلف بسیج استان کرمانشاه هم‌زمان با فرارسیدن حماسه 9 دی با صدور بیانه‌های جداگانه، ضمن گرامیداشت این روز، از آن به‌عنوان یوم‌الله یاد کردند.

بسیج اقشار کرمانشاه یوم‌الله 9 دی را گرامی داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اقشار مختلف بسیج استان کرمانشاه هم‌زمان با فرارسیدن سال‌روز حماسه 9 دی، با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای، ضمن گرامیداشت این روز، از آن به عنوان یوم‌الله یاد کردند که امید دشمنان و معاندان نظام برای رسیدن به اهداف شومشان به یاس و ناامیدی تبدیل شد.

سازمان بسیج جامعه پزشکی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی با خلق حماسه‌ای فراتر از تصور و انتظار دشمنان و فتنه‌گران در نهم دی ماه 1388 با بصیرتی مثال‌زدنی آن‌چنان عشق و علاقه خویش را به نظام و رهبری نشان دادند که این حماسه عظیم برای همیشه در اذهان پلید دشمنان، بیگانگان و تمامی کسانی که قصد خیانت به این مرز و بوم را دارند، ماندگار خواهد ماند.

این بیانیه می‌افزاید: آن حماسه بزرگ صحنه تجلی دین‌مداری و ولایت‌مداری ملت قهرمان و موقعیت‌شناس ایران اسلامی بود که فتنه‌گران و دشمنان این ملت و انقلاب را مأیوس کرد و نشان داد که اندیشه‌های انقلاب اسلامی و ملت شریف و بصیر ایرانی، ریشه در قیام عظیم کربلا و نهضت  همیشه جاوید حسینی دارد و ملت فداکار ایران در حمایت از حریم ولایت، همواره یک صدا و یک دل در صحنه حاضر است.

در پایان آمده است: روز نهم دی ماه شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام و مقتدای خویش بود که در سیل عظیم و خروشان انسانهای ولایت‌مدار متجلی شد و روزی که فتنه‌گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی، نفسشان برید و مرگشان رقم خورد.

سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه نیز با صدور بیانیه‌ای از حماسه نهم دی ماه به‌عنوان روزی یاد کرد که طومار فتنه‌گران برای همیشه در هم پیچیده شد و توطئه آنان به تاریخ پیوست.

این بیانیه تصریح می‌کند: سناریویی که توسط دشمن در چهار سال پیش و در پی عدم تمکین به نتیجه انتخابات از سوی دو تن از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که یکی 11 میلیون رای کمتر از فرد پیروز انتخابات و دیگری نیز چند هزار رای کمتر از آرای باطله داشت، سرآغاز فتنه‌ای 8 ماهه شد، فتنه‌ای که علاوه بر پشتیبانی سران داخلی از پشتیبانی آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و گروهک‌های تروریستی برخوردار بود و به اعتقاد برخی از کارشناسان قرار بود مردم‌سالاری دینی را به دیکتاتوری تبدیل کنند.

در ادامه آمده است: در 9 دی و با خلق حماسه‌ای کم‌نظیر از سوی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی و با توصیه‌های عالمانه رهبر فقیه انقلاب توطئه دشمنان با شکست مواجه شد و سناریویی که دشمن با هدف براندازی نظام اسلامی طراحی کرد، توسط ملت بصیر و دانشجویان و نخبگان در هم شکسته شد.

در پایان تاکید شده است: ما دانشجویان و نخبگان علمی در ایران عزیز باید همواره با شناخت و فهم دقیق علمی و با بصیرت‌دهی به خود و بصیرت‌افزایی به جامعه این ایام‌الله را گرامی بداریم و دانشجویان عزیز همان‌طور که در عرصه‌های علمی، اجتماعی و اقتصادی فعال هستند همواره باید در شناخت دشمن دقت کرده و فتنه‌گران را شناسایی و حامیان آنها را از صفحه روزگار محو کنند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان کرمانشاه نیز با صدور بیانیه‌ای اظهار داشت: دشمنان فهمیده‌اند که عامل اعتبار و افتخار جهانی ایران اسلامی همانا ولایی بودن آنان است، لذا قصد دارند این عامل موفقیت جهانی را از امت اسلامی ایران سلب کرده و آن‌ها را به امتی بدون هویت تبدیل کنند.

در ادامه آمده است: امت اسلامی با قیام علیه فتنه‌گران و دفاع از آرمان‌های به یادگار مانده از امام (ره) و وفاداری به محضر رهبر فرزانه انقلاب، رضایت الهی و پیامبر (ص) و ائمه (ع) را جلب و ظرفیت برپایی حکومت اسلام را به رخ جهانیان خواهد کشید.

این بیانیه تصریح می‌کند: ما طلاب و روحانیان بسیجی استان کرمانشاه به قدرت قوام و اعتقاد راسخ خود به اصل اصیل ولایت فقیه که از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، هر گونه توهین را به مقام شامخ ولی فقیه را محکوم و سزای راستین اعمال و گفتارشان را به آستان آن امام منتظر (عج) احاله می‌کنیم و با قاطعیت تمام به آن‌ها اعلام می‌داریم ما با تاسی از فرامین بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و پیام خون شهیدان همچنان پشتیبان رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام سیدعلی خامنه‌ای بوده و خواهیم بود.

بسیج جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان کرمانشاه هم با صدور بیانیه‌ای حماسه 9 دی را  پاسخی کوبنده و غیرت‌مندانه از سوی ملت شریف ایران به همه بی‌حرمتی‌ها و دسیسه‌هایی دانست که برای براندازی انقلاب راه افتاده بود، اما با درایت مردم به  یأس بدل شد.

این بیانیه می‌افزاید: مردم بصیر و حماسه‌آفرین ایران اسلامی در نهم دی سال 88 با حضور بی‌نظیر و گسترده خود در سراسر کشور نشان دادند در دفاع از آرمان‌های امام (ره) و انقلاب و حمایت از رهبری و نظام لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد، نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی به‌عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم‌الله و ماندگار شد.

شورای عالی بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه نیز در بیانیه خود با بیان اینکه حماسه 9 دی ماه سال 88 انقلاب سومی بود که در لحظه ناب به مدد حمایت از اصل و اصالت انقلاب اسلامی آمد و حیاتی دوباره به آن بخشید، آورده است: پیام این حماسه عظیم این بود که نظام اسلامی که برخواسته از خون شهیدان و مردمی ولایت‌مدار و بابصیرت و دل‌بسته به نظام است، هیچ‌گاه با فتنه و انقلاب‌های رنگی از بین نخواهد رفت.

بسیج کارمندی استان کرمانشاه نیز در بیانیه‌ای با گرامیداشت یوم‌الله 9 دی، از آن به‌عنوان مظهر بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران و بصیرت دینی و ملی مردم ایران یاد کرده و آورده است: این روز مثل یوم‌الله 22 بهمن چهره‌ای ملی دارد.

بسیج عشایر استان کرمانشاه نیز در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، این روز عظیم را نقطه شکست جبهه متحد ضدانقلاب داخلی و خارجی و ناامیدی نظام سلطه، استکبار جهانی و شبکه صهیونیسم بین‌المللی در فتنه بزرگ پس از انتخابات سال 88 عنوان کرد.

بسیج ورزشکاران استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده است: حماسه ماندگار 9 دی بی‌شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بود که فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد و روز نهم دی ماه 1388 را به‌واسطه حرکت عظیم، حیرت‌انگیز و فوق‌العاده مردم در تاریخ ماندگار کرد

در این بیانیه آمده است: اینک ملت شهیدپرور ایران، به‌ویژه جامعه ورزشی استان کرمانشاه، قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان و داوران و خیل عظیم جوانان مومن و انقلابی و فرهیخته استان با حضور پرشور و گسترده و با نشاط در آیین‌های بزرگداشت حماسه درخشان 9 دی، بار دیگر پیوند وثیق امام و امت و نقش آن در تولید قدرت پایدار و مستمر برای حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را نمایان می‌سازند و با برافراشتن پرچم بصیرت و ولایت‌مداری نشان خواهند داد در هر زمانی‌که آرمان‌های انقلاب اسلامی و میراث گران‌قدر امام (ره) و شهدا مورد تعرض بیگانگان و دشمنان قرار گیرد، جامعه ورزشی به‌همراه دیگر اقشار در زعامت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به تکلیف انقلابی خود عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/2700/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول