اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون مساجد اردبیل:

فتنه 88 جایگاه ولایت فقیه را نشانه گرفته بود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل گفت: فتنه 88 و توطئه‌های مختلفی که در هشت ماه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در کشور شکل گرفت، جایگاه ولایت فقیه و اصالت انقلاب اسلامی را نشانه رفته بود.

فتنه 88 جایگاه ولایت فقیه را نشانه گرفته بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نادر سقا عصر امروز در نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی در اردبیل اظهار داشت:‌ فتنه 88 فتنه‌ای بسیار پیچیده و پر رمز و رازی بوده که هدف آن بر هم زدن توازن نظام اسلامی در حوزه‌های جمهوریت و اسلامیت نظام بود که در حقیقت دشمنان با به راه انداختن تبلیغات کور و منفی سعی کردند جمهوری اسلامی ایران را مورد تاخت و تاز خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: بعد از هشت ماه حرکت‌ها و اقدامات بی‌سرانجام بالاخره به دنبال اهانتی که عده‌ای آشوب‌طلب به ساحت قدسی امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورایی از خود نشان دادند ملت ایران با خروشی پرصلابت به میدان آمده و پاسخی دندان‌شکن به همه فتنه‌گران و ایادی داخلی و خارجی آنها زدند تا دیگر هرگز به فکر اقدامی ناآگاه علیه انقلاب اسلامی نباشند.

سقا 9 دی را محصول بصیرت، هوشیاری و ایستادگی ملت ایران در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف برشمرد و خاطر نشان کرد: به خاطر برخی ویژگی‌ها این روز یوم‌الله و نقطه عطف در تاریخ این کشور نامگذاری شده که برجستگی آن تلاش ملت در تحکیم مبانی انقلاب اسلامی و صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام بود.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: ملت ایران در حماسه بزرگ 9 دی به صحنه آمدند و نه تنها بساط فتنه‌گران را جمع کردند بلکه به آنها نشان دادند که در برابر موج توفنده ملت رشید نمی‌توان حرکتی را انجام داد.

وی بیان کرد: ‌پیام ملت ما همیشه برای دشمنان و فتنه‌گران روشن است و هیچ وقت این پیام و شعارهای اصیل انقلاب به فراموشی سپرده نمی‌شود و اجازه نمی‌دهیم تا فتنه‌گران بخواهند در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف اقدامی خلاف حرکت مردم انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان 9 دی را نشان ارزشمند از دفاع مردم از حقانیت نظام و انقلاب یاد کرد و ادامه داد: در این روز میثاق امت با ولایت به معنای واقعی متجلی شد.

سقا اتحاد را سرمنشأ و سرآغاز پیروزی اسلام بر کفر اعلام کرد و گفت: ایجاد تفکر وحدت، اتحاد و دوری جستن از فتنه‌ها امری بسیار مهم است که وظیفه ما را در دفاع از انقلاب خطیر کرده و همه یقین داریم که در سایه همین مؤلفه اقتدار نظام اسلامی ما نیز به خوبی آشکار شده است.

انتهای پیام/62007/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول