اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آسودی در ایلام:

باید از فتنه 88 عبرت گرفت / بدون ایمان مردمی بساط انقلاب برچیده می‌شد

معاون فرهنگی و تبلغات سپاه پاسداران با بین اینکه باید از فتنه 88 عبرت گرفت، گفت: در فتنه 88 بدون ایمان مردمی بساط انقلاب برچیده می‌شد.

باید از فتنه 88 عبرت گرفت / بدون ایمان مردمی بساط انقلاب برچیده می‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام،‌محمدعلی آسودی صبح امروز در آئین‌ گرامیداشت حماسه 9 دی در ایلام ضمن تبریک به شهدای دفع فتنه و خلق حماسه 9 دی جان خود را تقدیم کردند، اظهار داشت: بسیار خوشحالم خداوند توفیق داد در خدمت مردم قهرمان، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایلام باشم.

وی ادامه داد: من از گذشته دور و در دوران دفاع مقدس ارادت ویژه‌ای به مردم این دیار داشته و دارم و حماسه مردم ایلام در انقلاب و دفاع مقدس و در پاسداری از انقلاب غیرقابل فراموش است.

آسودی اضافه کرد: مقام معظم رهبری درباره حماسه 9 دی فرمودند که مطمئن باشید حماسه 9 دی در تاریخ ماندگار است و هر چه انسان در اطراف این قضایا فکر کند، دست خدای متعال و روح حسین بن علی (ع) را می‌بیند.

آسودی تصریح کرد: معظم‌له فرمودند این کارها،‌کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد این کار خداست.

معاون فرهنگی و تبلغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:‌ ما امروز باید درس‌ها و عبرت‌های فتنه 88 و حماسه 9 دی را بررسی کنیم. بدانیم چه درس‌ها و چه عبرت‌ها از حماسه بی‌نظیر و بی‌بدیل به ثبت جهانی رسیده است.

وی ادامه داد: همه دشمنان اظهار کردند این حضور بعد از حماسه روزهای انقلاب و بعد از رحلت حضرت امام بی‌نظیر بوده است.

وی اضافه کرد: دوستان و طرفداران انقلاب اسلامی در سراسر دنیا خوشحال شدند و از نگرانی بیرون آمدند.

آسودی تصریح کرد: مهمترین درسی که ما از فتنه 88 و از حماسه 9 دی می‌توانیم بگیریم سه محور کلان است.

معاون فرهنگی و تبلغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم مسلمان و شیعه ایران اسلامی برای ایمان‌شان، دین‌شان وتشیع جان خود را فدا می‌کنند بلکه جان فرزندان خود را کف دست گرفتند.

وی ادامه داد: مگر کور بودند و ندیدند که در دوران دفاع مقدس مادران عزیز 3،4،5 فرزند خود را بدرقه کردند و به جبهه فرستادند و از شهادت‌شان هیچ ناراحت نشدند.

وی افزود:‌ اگر این ایمان ما نبود قطعا در سال 88 که با حمایت کشورها و موسسات مختلف و فتنه‌گران مختلف صورت گرفت بساط انقلاب برچیده می‌شد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول