اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت:

پیوند انحراف با فتنه محصول مشترک استکبار بود

معاون بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گفت:‌ پیوند فتنه با انحراف در چند سال گذشته پیوند شوم و نامبارکی بود که محصول تفکر ضد دینی و ضد اسلامی آمریکا و ایادی کفر بود.

پیوند انحراف با فتنه محصول مشترک استکبار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حشمت‌الله قنبری عصر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی در جمع بسیجیان و گردان‌های عاشورا در اردبیل اظهار داشت: در یک تلاقی واقعی فتنه و انحراف در چهار سال گذشته به کشور ضربه زدند به طوری که هنوز هم آثار این حرکت خباثت بار و رخنه کرده به نظام اسلامی ما در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف مشهود و معلوم است.

وی تصریح کرد:‌ حرکتی که در سال 88 و در قالب فتنه عظیم رخ داد و به دنبال آن انحرافاتی نیز از سوی عده‌ای جاهل و نادان صورت گرفت همه زمینه‌ای را فراهم کرد تا ملت در خروشی واقعی در 9 دی تمام آنها را به زباله‌دان تاریخ بسپارند و بساطشان را برچینند.

قنبری حماسه‌آفرینان 9 دی را عاشقان حقیقی مکتب امام حسین (ع) و سرسپردگان به ولایت و رهبری صالح جامعه برشمرد و خاطر نشان کرد: همین مردمی که 9 دی را به عنوان یک رستاخیز عظیم در حمایت از ولایت به وجود آوردند، در صحنه زنده هستند و اجازه نمی‌دهند عده‌ای کوردل و کج‌اندیش به اصالت انقلاب و اسلام ضربه وارد کنند.

این مسئول فتنه 88 را محصول 16 سال حاکمیت تجمل‌پرستی، دنیاطلبی و رفاه‌جویی دولت‌های سازندگی و اصلاحات برشمرد و اضافه کرد: ‌تا سال 88 که مردم دست رد به سینه افراد کوتاه‌اندیش زدند کشور در تب و تاب التهابات سیاسی، حزبی و جریانی می‌سوخت اما بعد از انتخابات 84 ارزش‌های ناب این نظام احیا شد و با روی کار آمدن دولتی پرکار و ساده زیست روحیه انقلابی و ارزشی در این کشور جای گرفت.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: فتنه 88 تنها به همان سال خلاصه نشد بلکه در این چهار سال گذشته آثار و نتایج آن را در قالب تحریم‌ها و تهدیدهای بسیار زیاد و کمرشکن شاهد بودیم که این نظام را هر چند به مرحله خوداتکایی و شکوفایی رسانده اما سبب شده تا برخی همچنان طمع نابجا به نظام اسلامی داشته و اختلالی در حرکت‌ها و اراده ملت به وجود آورند که قطعاً نتیجه آن نیز جز بی‌آبرویی دشمنان و قسم‌خوردگان این انقلاب نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت یادآور شد: امروز نیز وظیفه دولت خدمتگزار دوری از هرگونه افراطی‌گری و میدان ندادن به فتنه‌گرانی است که سعی می‌کردند با حربه‌های مختلف مناصبی را به دست آورند و قطعاً ملت هوشیار ما اجازه چنین حرکتی را به آنها نمی‌دهند.

قنبری در ادامه گفت: اتفاق اخیری که در دیدار تعدادی از اعضای پارلمان اروپایی با محکومان فتنه انجام شد در حقیقت ماهیت وابستگی آنها را به نظام‌های بیگانه و سلطه‌گر نشان داد و ثابت کرد که ریشه و زمینه این فتنه حرکت‌هایی است که به صورت افراطی انجام شده و یا در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: فتنه‌گران امروز دیگر هیچ چاره‌ای جز فرافکنی ندارند و به همین خاطر برخی اظهارات و سخنانی را به میان می‌آورند که با عقل و منطق سازگاری ندارد در حالی که ملت حماسه‌ساز 9 دی به خوبی از ماهیت و پشت پرده حرکت‌های آنها آگاه است و اجازه کوچکترین ترفندی را به آنها نمی‌دهد.

انتهای پیام/62001/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول