اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد؛

حضور باشکوه مردم گرگان در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی + تصاویر

مردم فهیم، بصیر و ولایتمدارگرگان امروز با حضور باشکوه خود در مراسم گرامیداشت 9 دی، بار دیگر با امام و ولایت بیعت کردند.

حضور باشکوه مردم گرگان در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مردم فهیم، بصیر و ولایتمدار گرگان امروز با حضور باشکوه خود در مراسم گرامیداشت 9 دی، بار دیگر با امام و ولایت بیعت کردند.

آحاد مردم شهرستان گرگان امروز با در دست داشتن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همراه داشتن فرزندان و خردسالان خود به همراه پلاکاردهای منقش به شعارهای انقلابی بار دیگر در مسجد جامع گرگان حاضر شده و برای گرامیداشت حماسه 9 دی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه‎گر سر دادند.

وحدت فتنه را خنثی می‌کند

تاریخ‎نگار انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع گرگان اظهار داشت: ملت ما در روز 9 دی نشان داد که آگاه‎تر و بابصیرت‎تر از آن است که با ترفندهای دشمن فریب بخورد و به بی‎راهه کشیده شود.

حجت‎الاسلام سید حمید روحانی ادامه داد: ملت در این روز دست رد به سینه نامحرم زد و دشمن را مایوس کرد و حرکت ملت ما در روز هشت و 9دی افضل من‎ عبادت السقلین است.

روحانی تاکید کرد: قیام 9 دی پیام‌هایی دارد که نخستین پیام آن این است که ملت هر زمان که در صحنه حاضر باشد هیچ توطئه‎ای نمی‎تواند در کشور تحقق پیدا کند و این پیامی است که برای هر نسلی و هر کشوری پندآموز است.

تاریخ‎نگار انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ای مردم بدانید هر زمان که احساس خطر کردید اگر متحد در صحنه حاضر شوید آن خطر و فتنه به جایی نخواهد رسید.

روحانی اظهار داشت: دومین پیام 9 دی این است که فتنه‎گران و آنهایی که به دشمن دل می‎سپارند و آنهایی که برای رسیدن به قدرت به ملت خود پشت می‎کنند هر مقدار هم که سابقه درخشانی داشته باشند در میان ملت بی‎اعتبارند و راه به جایی نخواهند برد.

 

وی ادامه داد: این افراد بر این تصور نباشند چون سابقه مبارزاتی دارند و عنوان یار امام را یدک می‎کشند می‎توانند با آن سوابق هر مسیر انحراف را در پیش بگیرند و می‎توانند از این طریق مردم را گمراه سازند، بلکه مردم بیدارند و آن فرمایش امام خمینی را که فرمود میزان حال فعلی افراد است را فراموش نخواهند کرد.

روحانی متذکر شد: مردم به عمل امروز فرد نگاه می‎کنند و اگر من در خط امام باشم و فرمان رهبری را به درستی انجام دهم مردم به من احترام می‎گذارند اما اگر به بی‎راهه بروم به سوابق من توجهی نخواهند کرد.

تاریخ‎نگار انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیام سوم حماسه 9 دی این است که کسانی که فکر می‎کنند در فتنه‎ها خودشان را کنار بکشند و به گونه‎ای حرکت کنند که نه سیخ بسوزد و نه کباب و به نوعی همه را نگه‎دارند و آرام آرام حرکت کنند بدانند که علامت استفهام بر مقابل چهره آنها قرار می‎گیرد و مردم یادشان نخواهد رفت که در زمان فتنه کجا بودند.

این مقام مسئول بیان کرد: مردم فراموش نخواهند کرد و همیشه سوال می‎پرسند که در آن مقطع حساسی که انقلاب، امام و مقام معظم رهبری و استقلال این کشور مورد خطر قرار گرفته بود کجا بودید و چه کردید و چه موضعی داشتید؟

روحانی ادامه داد: 9 دی برای تمام مردم جهان این پیام را دارد که ملت‎ها بیدار باشید و آگاه باشید که در سایه بیداری هیچ توطئه‎‎ای نمی‎تواند شما را به بی‎راهه ببرد.

انتهای پیام/83004/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول