اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس حوزه علمیه قم:

ملت ایران‌ 9 دی‌‌ رهبری مظلوم را تنها نگذاشتند

‌مدرس حوزه علمیه قم گفت: ‌ملت غیور ایران ‌در 9 دی ‌ماه رهبری مظلوم را تنها نگذاشتند.

ملت ایران‌ 9 دی‌‌ رهبری مظلوم را تنها نگذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام حسین سعیدی پیش از ظهر امروز در همایش میثاق با ولایت در بم اظهار داشت: در حال حاضر لایق‌ترین فرد برای اداره کشور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستند که مؤید به تائیدات رهبری، مورد عنایت امام زمان‌(عج) و حمایت مردم هستند.

وی افزود: مردم باوفای ایران بعد از فتنه 88 هوشیار و بیدار بودند و با توجه به اینکه برخی روحانیون جزو سران فتنه بودند به خوبی دشمنان را شناختند و برابر آنها ایستادند.

فرزند شهید آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه فتنه 88 به وسیله بسیج و همت و همکاری مردم سرکوب شد، ابراز داشت: با وجود اینکه مسئولان کشور با رأفت با سران فتنه برخورد کردند، اما ‌برخی افراد خواستار آزادی آنها هستند.

وی بیان کرد: دنیا جای عبرت‌ها است و قرآن کریم طرفدار درس گرفتن مردم از تاریخ است.

مدرس حوزه علمیه قم تصریح کرد: قبل از انقلاب همه مردم ما از رژیم پهلوی ناراضی بودیم و مخالفتشان مخفیانه بود و نتیجه نمی‌گرفتند، اما زمانی که مردم با هم متحد و یک صدا شدند و به مقابله با این رژیم برخاستند، موفقیت بزرگی به دست آمد.

وی گفت: در سال 49 که سرمایه‌داران آمریکایی‌ به ایران آمدند و معادن کشور را به نفع خویش مصادره می‌کردند، مردم ما آگاه نبودند و نمی‌دانستند که اتفاقی در حال رخ دادن است.

سعیدی افزود: در این دوران شاهد بودیم که شهید آیت‌الله سعیدی به محض اطلاع از موضوع به قم آمدند و در دیدار با علما و مراجع تقلید آنها را از خطر سرمایه‌داران آمریکایی هشدار دادند.

وی اذعان داشت: بعد از این دیدار ایشان به تهران رفتند و اعلامیه‌ای به زبان عربی منتشر و اقدام به چند‌ سخنرانی کردند و نشان دادند که روحانیت همیشه در کنار مردم هستند.

حجت‌الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم نیز در این همایش گفت: مردم بصیر کشور ما همواره در عرصه‌های مختلف حامی و پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بودند.

وی افزود: در نقاط مختلف کشور مردم با حضور در راهپیمایی‌ها و تجمعات نشان دادند که انقلاب و مسئولان را تنها نمی‌گذارند.

دانشی بیان داشت: شاخصه مهم مردم ایران به ویژه مردم بم اهل‌بیتی بودن و ولایتمداری آنها است.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول