اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

9 دی روز آگاهی‌بخشی است / رژیم جعلی صهیونیستی خود فتنه است

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن اصلی ما آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی هستند، گفت: 9 دی روز آگاهی و بصیرت است.

9 دی روز آگاهی‌بخشی است / رژیم جعلی صهیونیستی خود فتنه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا علم‌الهدی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی اظهار داشت: امروز روز بصیرت و آگاهی است.

وی ادامه داد: گام برداشتن در راه احیای دین و تحکیم مبانی و در پیش گرفتن راه پیامبر(ص) موجب استحکام گام‌ها خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دشمن اصلی ما آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی هستند که می‌خواهند با تفرقه در میان مسلمانان کار را به جایی برسانند که امت به جان هم افتاده و بر سر مسائل جزئی، امنیت جامعه اسلامی به خطر بیفتد.

علم‌الهدی، تنها موضوعی که موجب رسوایی استکبار می‌شود را آگاهی جامعه مسلمین دانست و گفت: خداوند هشدار می‌دهد فریب فتنه‌گران را نخورید.

وی با اشاره به اینکه تفرقه‌افکنان مردم را به جان هم انداخته و از دور نظاره‌گر هستند تا متهم نشوند، عنوان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی، ایران را برای دشمنانی که این کشور را برای خود مسکن امن می‌دانستند جهنم کردیم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه خداوند راه و چراغ هدایت را روشن کرده است و رهبری فرزانه برای مسلمانان فرستاده است، عنوان کرد: دشمنان ما از ملت، رهبر و پیامبر و قرآن می‌ترسند.

علم‌الهدی با بیان اینکه پیامبر اسلام نخستین کسی بود که با یهود مبارزه و دشمنان را از اطراف مسلمین پراکند، ابراز داشت: امروز صهیونیسم بین‌الملل می‌خواهد انتقام دورانی که اسلام آنها را ذلیل کرد، بگیرد.

وی با بیان اینکه امت اسلامی باید پیروزی‌ها را در نظر گرفته و از هیاهوی غوغاسالاران نترسد، تصریح کرد: مبادا خیال کنیم غرب برای ما ارمغان می‌آورد، غرب برای ما هیچ ندارد.

استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه دشمنان همواره از عظمت و شوکت ما می‌ترسند، اضافه کرد: سلاح هسته‌ای و حقوق بشر را بهانه کرده‌اند و در حالی که ما در بغل گوش اسرائیل با آنها می‌جنگیم آنها در داخل برخی را تحریک می‌کنند تا در میان احزاب جبهه جدیدی ایجاد شود.

علم‌الهدی با بیان اینکه تحزب ارزشی ندارد و کار این‌ها ابولهب است، گفت: استکبار می‌خواهد ما را بترساند و مدام می‌گوید گزینه نظامی روی میز است.

وی با بیان اینکه حتی دولت‌های گذشته آمریکا نیز که مدام بر طبل جنگ می‌کوبیدند در عراق و افغانستان و ایران باختند، عنوان کرد: عده‌ای در جامعه ما از خود ما هیزم‌آورندگان آتشی می‌شوند که استکبار آن را به وجود آورده است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه فتنه، سران و افسران خود را دارد، اذعان داشت: این سران و افسران نمی‌توانند مردم ایران باشند.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: اسرائیل 120 هزار نفر از 80 کشور در قالب 2 هزار گروه به انگیزه جهاد وارد سوریه کرده و این فتنه است.

وی با بیان اینکه باید جامعه را بیدار و سره را از ناسره جدا کرد، گفت: عدد خود استکبار است و برخی صفر اعدادند که نباید اجازه داد این صفرها در کنار هم قرار گرفته و جامعه اسلامی را محاصره کنند.

استاد حوزه علمیه قم در پایان با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند جامعه اسلامی را از زیر چکمه‌های استکبار بگیرند، گفت: وقتی فتنه به وجود آید فقط ظالمان در آتش نمی‌سوزند و دامن مظلومان را هم می‌گیرد.

انتهای پیام/79012/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول