اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

مردم در 9 دی نشان دادند همیشه از حریم ولایت دفاع خواهند کرد

یک استاد حوزه علمیه قم گفت: ملت ایران در حماسه 9 دی نشان دادند همیشه پیروی ولایت بوده و هستند و همواره از حریم ولایت دفاع خواهند کرد.

مردم در 9 دی نشان دادند همیشه از حریم ولایت دفاع خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی مهدوی‌نیا ظهر امروز در همایش بزرگداشت 9 دی در بوشهر که در مصلی نماز جمعه بوشهر و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، 9 دی را یک حماسه فراموش‌نشدنی خواند و گفت: ملت ایران در 9 دی 88 بار دیگر نشان داد برای دفاع از ولایت و آرمان‌های نظام با هیچ‌کس شوخی ندارد.

وی بیان کرد: تداوم بخشیدن بصیرت مردم ایران در گرو حضور و کسب فیض بردن از مجالس ائمه اطهار است چون این آیین‌ها انسان را بیمه و فاصله گرفتن از آنها انسان را جذب شیاطین می‌کند.

مهدوی‌نیا، عاشورای حسینی، ایمان و باورهای اعتقادی، بصیرت و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب را از جمله عوامل موثر در حادثه 9 دی عنوان کرد.مردم ایران در روز 9 دی سال 88 ثابت کردند مانند اهل کوفه نیستند و در مقابل دسیسه‌های دشمنان بیدارند و از حریم ولایت محافظت می‌کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر قدر دانستن نعمت رهبری گفت: حضور مردم در حماسه نهم دی نمادی از شکرگزاری آنان به خاطر نعمت رهبری بود. دشمن در همه شرایط در کمین است و در بیش از 70 اتاق فکر خود علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی می‌کند.

مهدوی‌نیا با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بیان داشت: آنها در مذاکرات هسته‌ای ما را به عنوان دشمن می‌دانند به همین دلیل ما آنها را به عنوان شیاطین معرفی می‌کنیم.

مهدوی‌نیا گفت: دشمن در فتنه 88 با همکاری سلطنت طلب‌ها و منافقین و برخی افراد خودفروخته در درون کشور عکس امام را پاره کردند، خیمه امام حسین را آتش زدند، شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی را به استقلال، آزادی جمهوری ایرانی تبدیل و عده‌ای زن نابکار را به خیابان‌ها آوردند و با کشف حجاب شروع به رقصیدن کردند ولی ملت بصیر ایران با هوشیاری در حماسه نهم دی جواب آنان را دادند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول