اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

برگزاری مراسم عزاداری رحلت رسول اکرم (ص) در امامزاده سید ابراهیم زنجان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری مراسم عزاداری رحلت رسول اکرم (ص) در امامزاده سید ابراهیم زنجان خبر داد.

برگزاری مراسم عزاداری رحلت رسول اکرم (ص) در امامزاده سید ابراهیم زنجان

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال طی هفته وقف برنامه‌های فرهنگی بسیاری در مرکز استان و در شهرستان‌ها اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در این هفته برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت رحلت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) است، اذعان داشت: این برنامه با سخنرانی آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان در آستانه امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین به برگزاری دسته عزاداری در شهرستان ابهر اشاره کرد و گفت: این مراسم به مناسبت 28 صفر و از امامزاده محمد (ع) تا امامزاده اسماعیل (ع) شهر ابهر برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه به برگزاری همایش «همه واقف باشیم» در شهرستان ابهر اشاره کرد و تصریح کرد: این مراسم با حضور نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی همراه خواهد بود.

خدابنده‌لو گفت: در این مراسم از اصحاب وقف و واقفان خیراندیش تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی همچنین به برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدا همزمان با هفته وقف اشاره کرد و بیان داشت: این مراسم هم در مرکز استان و هم در شهرستان‌های تابعه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی امامزادگان طی هفته وقف نیز اشاره کرد و گفت: این مراسم به حضور مدیرکل اوقاف در مرکز استان و در شهرستان‌ها نیز با حضور مدیران تابعه همراه خواهد بود.

این مسئول برگزاری مراسم شهادت امام رضا (ع) را نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی اداره کل اوقاف طی هفته وقف عنوان کرد و یادآور شد: همچنین در این ایام مراسم دعای ندبه و سخنرانی با موضوع وقف نیز در استان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول