اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

خاکسپاری یک شهید گمنام در شیراز

در آستانه رحلت پیامبر گرامی اسلام، امروز پیکر پاک یک شهید گمنام در پادگان امام حسین(ع) شیراز به خاک سپرده شد.

خاکسپاری یک شهید گمنام در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده سپاه فجر استان فارس صبح امروز در آیین به خاکسپاری یکی از شهدای گمنام که با حضور تعداد کثیری از مردم همیشه در صحنه در حسینیه عاشقان ثارالله شیراز برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: استان فارس به ویژه شیراز میهمان سه شهید والامقامی است که در جزیره مجنون صحنه‌های عشق، ایثار و ازخودگذشتگی آفریدند و با خون خود از انقلاب اسلامی حفاظت و حراست کردند.

غلامحسین غیب‌پرور با اشاره به اینکه این شهید 22 ساله سرافراز اسلام در مکانی دفن می‌شود که مزین به‌نام مبارک حضرت ثارالله و قدمگاه ولایت و رهبری است، افزود: پادگان امام حسین(ع) در دوران دفاع مقدس شاهد اعزام هزاران بسیجی از این مکان مقدس بوده و با به خاکسپاری پیکر مطهر این شهید گمنام بار دیگر میهمان یکی دیگر از ولایت‌مداران شده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: شهدا نقطه و نشانی هستند که راه رستگاری و سعادت را برای ما روشن و هموار می‌کنند.

غیب‌پرور تصریح کرد: اگر امام، ولایت و رهبری و انقلاب اسلامی نبودند، شهدا به جبهه حق علیه باطل نمی‌رفتند و در نتیجه دفاع در برابر تجاوز استکبار و بعثیان به وقوع نمی‌پیوست.

وی با تاکید بر اینکه از قبل آیین تشییع و به خاکسپاری شهدای دفاع مقدس روز نهم دی ماه پیش‌بینی نشده بود، گفت: این حرکت از سوی خداوند بوده که در چنین روز مقدس و تاریخ‌سازی مردم فهیم، باکمال و بابصیرت سومین حرم اهل بیت(ع) در این آیین حضور پرشور و باشکوهی داشته باشند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: نهم دی ماه یک روز سرنوشت‌ساز و تعیین کننده‌ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده که مردم بابصیرت شیراز با راهپیمایی هشتم دی ماه 88 بار دیگر وفاداری به ولایت و رهبری و نیز انزجار و بیزاری خود را از سران فتنه نشان دادند. 

در پایان پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در پادگان امام حسین(ع) شیراز به خاک سپرده شد و آیین تشییع دو شهید گمنام دیگر در داریون برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/2448/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول